Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Levante Hybrid wyróżnia się charakterystycznym wzornictwem z niebieskimi akcentami na trzech kultowych bocznych wlotach powietrza oraz zaciskach hamulcowych. Motyw niebieskiego koloru jest typowy dla hybrydowych modeli Maserati. Rozpoznawalne wzornictwo zapewnia szereg detali na zewnątrz i we wnętrzu samochodu. Niektóre z nich mają niebieski kolor, wybrany na potrzeby identyfikacji wariantów hybrydowych i używany już przez Maserati w Ghibli Hybrid. Na zewnątrz niebieski odcień pojawia się nie tylko na trzech kultowych wylotach powietrza i zaciskach hamulcowych, ale również na logo na słupku C. W kabinie ten sam kolor mają m.in. przeszycia tapicerki foteli.

Levante Hybrid łączy 4-cylindrowy, 2-litrowy silnik z 48-woltową instalacją hybrydową, która pozwala odzyskiwać energię podczas zwalniania i hamowania. Hybrydowy wariant waży mniej niż odpowiednik z jednostką o 6 cylindrach (zarówno wysokoprężną, jak i benzynową), a przede wszystkim odznacza się jeszcze lepszym rozkładem masy. To zasługa umieszczonego z tyłu akumulatora – bez uszczerbku na ładowności i optymalnym balansie. Wszystko po to, aby Levante Hybrid było jeszcze zwinniejsze i przyjemniejsze w prowadzeniu.

Moc 330 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm dostarczany już przy 2250 obr./min sprawiają, że nowe Levante Hybrid – dostępne tylko z napędem na wszystkie koła - imponuje osiągami: prędkość maksymalna wynosi ponad 240 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6 sekund.