Auto w Pracy

Slideshow Image

W czerwcu na polskim rynku zadebiutuje Chery. Nowa marka, nowe atrakcyjne samochody kuszą ceną, ale wiele osób obawia się co będzie po zakupie. Czy będzie gwarancja, czy w razie awarii będą części, a w ogóle to gdzie wtedy szukać pomocy?  Istotne pytania na które warto poznać odpowiedzi zanim kupimy auto.

W przypadku Chery sprawa jest prosta.  Importer zapewnia o stworzeniu jednej z najlepiej zorganizowanych struktur posprzedażowych. Wygląda ciekawie.

Wszystkie modele CHERY objęte są podstawową gwarancją na okres 7 lat lub 150 000 km, obowiązującą zarówno w przypadku wersji spalinowych, jak i hybrydowych plug-in (PHEV). Dla kluczowych komponentów układu elektrycznego – takich jak bateria trakcyjna, silnik elektryczny i elektroniczny moduł sterujący – w modelach PHEV obowiązuje wydłużona ochrona: 8 lat lub 160 000 km. Gwarancja obejmuje również lakier (3 lata) oraz ochronę antykorozyjną nadwozia (12 lat). Dla części zamiennych przewidziano 2-letnią gwarancję bez limitu przebiegu.

Standardem w CHERY jest bezpłatna pomoc drogowa przez 3 lata. Co ważne – można ją przedłużyć nawet do 7 lat, pod warunkiem regularnego serwisowania auta w autoryzowanych punktach. Program działa 24 godziny na dobę i obejmuje nie tylko holowanie, ale też zwrot kosztów transportu (w tym bilety kolejowe i lotnicze), zakwaterowanie na czas naprawy, a także odstawienie naprawionego auta do najbliższego punktu CHERY.

W przypadku awarii drogowych, jeżeli diagnoza lub naprawa trwają dłużej niż 4 godziny, samochód zastępczy zapewni firma świadcząca pomoc drogową. W sytuacjach dotyczących napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych, jeśli czas diagnozy lub naprawy wydłuży się z powodu problemów technicznych lub jakościowych, a czynności będą realizowane w autoryzowanym punkcie serwisowym, klientowi również będzie przysługiwać samochód zastępczy udostępniany przez dealera.

CHERY posiada w Polsce własny magazyn części znajdujący się w Warszawie. Dzięki temu każda autoryzowana stacja obsługi może otrzymać potrzebne komponenty w ciągu 24 godzin. Użytkownicy mają pełen dostęp do ogólnopolskiej sieci autoryzowanych punktów serwisowych, które świadczą usługi w zakresie przeglądów, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

W czerwcu 2025 roku uruchomiona zostanie oficjalna infolinia serwisowa CHERY Polska, działająca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Klienci uzyskają tam wsparcie techniczne, pomoc w planowaniu przeglądów, diagnozę usterek na odległość, a także możliwość zgłaszania ewentualnych reklamacji i ustalania indywidualnych rozwiązań.