Auto w Pracy

Slideshow Image

E Tourneo Courier poszukuje nowej niszy na rynku. Połączenie SUVa z małym pojazdem dostawczym możemy otrzymać w wersji benzynowej lub całkowicie elektrycznej.

Nadwozie zwraca uwagę wysoką linią maski i krótkimi zwisami, dzięki czemu sylwetka wydaje się przysadzista, natomiast wykończone na czarno słupki tworzą wrażenie niższej linii dachu i płynnego przeszklenia kabiny. Wyjątkowy charakter estetyki E Tourneo Courier wzmacniają: chromowana krata przedniego wlotu powietrza z „diamentowym” wzorem i zintegrowanymi reflektorami, listwa oświetleniowa LED, biegnąca w poprzek całego przodu, typowa dla modeli Forda oraz aerodynamiczne wzory kół.

Wnętrze ukierunkowano na wygodę i funkcjonalność użytkowników. Nowe nadwozie zapewnia więcej przestrzeni nad  głową i na poziomie ramion, dzięki czemu podróżowanie jest bardziej komfortowe.

Dłuższy i szerszy bagażnik zwiększył pojemność o ponad 44 procent do 570 litrów. Nowy model może również przewozić o 100 kg więcej, niż pojazd poprzedniej generacji, dzięki czemu pięć osób może wyjechać na wakacje bez martwienia się o wagę bagażu.

Tylne siedzenia dzielą się w proporcji 60/40, mogą być łatwo składane i opuszczane w zależności od potrzeb klientów. Jeśli właściciele muszą przewieźć większe przedmioty, E Tourneo Courier oferuje pokaźną przestrzeń bagażową o pojemności 2 162 litrów, przy opuszczonych tylnych siedzeniach, umieszczając bagaż aż do poziomu podsufitki – to wzrost o ponad 500 litrów.

Standardowa klapa tylna może zapewnić schronienie przed deszczem, gdy jest otwarta, a duży otwór załadunkowy i niski próg bardzo ułatwiają pakowanie sprzętu rekreacyjnego lub wskakiwanie psów do wnętrza bagażnika. Przedział bagażowy posiada poręczne schowki w bocznych panelach, między innymi odchylany schowek, w którym można przewozić zamknięte większe przedmioty.

44-litrowy bagażnik przedni (frunk) jest standardem we wszystkich modelach E Tourneo Couriera i idealnie nadaje się do przechowywania drobnych przedmiotów, takich jak przewody do ładowania, trójkąt ostrzegawczy, czy apteczka.

Dopuszczalna masa holowanej przez E Tourneo Couriera przyczepy wynosi 700 kg. Tourneo Courier napędzany silnikiem benzynowym EcoBoost może holować do 1 000 kg.

E Tourneo Courier napędza silnik elektryczny 100 kW (136 KM)

Wariant benzynowy dostępny będzie z 1,0-litrowym, turbodoładowanym silnikiem EcoBoost, o mocy 125 KM.