Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

W maju Mazda uruchomiła internetowy system rezerwacji usług Online Service Booking.  Klienci mogą online umówić się na wizytę w serwisie w 40 Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie kraju oszczędzając czas i poznając od razu przybliżony koszt usługi.

System rezerwacji dostępny pod adresem https://serwis.mazda.pl jest intuicyjnym rozwiązaniem, które oferuje opcję zarezerwowania terminu wizyty serwisowej. Po wpisaniu numeru rejestracyjnego lub numeru VIN pojazdu oraz najbliższego, lub preferowanego serwisu, użytkownik krok po kroku prowadzony jest przez system rezerwacyjny i może umówić się na przegląd okresowy, naprawę samochodu lub jedną z licznych usług dodatkowych. Wybór wszystkich usług serwisowych następuje z poziomu wyboru predefiniowanych pól menu i pozwala na sprawne dokonanie rezerwacji, jest też pole do wpisania dodatkowego opisu. W ramach wyboru predefiniowanych operacji system na bieżąco podsumowuje przewidywane koszty wybranych usług. Po wyborze zakresu usług, użytkownik otrzymuje informację o najbliższych, dostępnych terminach w wybranym serwisie. Wystarczy jedno kliknięcie, by umówić się na wizytę.

Rezerwacja usług serwisowych dostępna jest także z poziomu aplikacji MyMazda, która jest usługą zintegrowaną w modelach Mazda3 i Mazda CX-30 (od roku produkcji 2022), Mazda MX-30, Mazda CX-5 (od roku produkcji 2021) i Mazda CX-60.

Dodatkowym atutem rezerwacji usług serwisowych online jest możliwość skorzystania z oferty ASO na wybór i rezerwację samochodu zastępczego lub roweru miejskiego na dojazd do pracy, czy powrót do domu na czas przeglądu lub naprawy swojego pojazdu.