Auto w Pracy

Slideshow Image

Wariant MONTE CARLO powinien kojarzyć się z rajdowymi sukcesami Skody. Dla części klientów wystarczy atrakcyjna stylizacja, inni będą oczekiwać lepszych parametrów jezdnych. Jedni i drudzy powinni być zadowoleni.

FABIA MONTE CARLO czwartej generacji, zbudowana na modułowej platformie MQB-A0 Grupy Volkswagen, charakteryzuje się dynamicznym i emocjonującym designem. To wrażenie podkreślają detale, takie jak czarna ramka efektownego grilla ŠKODY, charakterystyczne dla modelu przednie i tylne spojlery, czarny tylny dyfuzor i obręcze kół ze stopów lekkich o średnicy od 16 do 18 cali. Precyzyjnie wycięte reflektory FABIA MONTE CARLO są standardowo wyposażone w technologię LED. Gama wyposażenia standardowego obejmuje również światła przeciwmgielne. Nowa FABIA MONTE CARLO wyjeżdża z fabryki na czarnych, polerowanych 16-calowych obręczach Proxima ze zdejmowanymi, aerodynamicznie zoptymalizowanymi plastikowymi nakładkami. W opcjonalnym wyposażeniu są także 17-calowe obręcze Procyon, również z nakładkami AERO i błyszczącym czarnym wykończeniem, oraz 18-calowe obręcze kół Libra.  Sportowe detale to nie tylko atrakcyjny wygląd, nowoczesna technologia przekłada się na wymierne korzyści dla użytkowników. Dobrym przykładem jest aktywnie regulowana przesłona chłodnicy w dolnym wlocie powietrza w przednim zderzaku. Listwy żaluzji chłodzącej zamykają się automatycznie, gdy nie ma potrzeby chłodzenia. Daje to oszczędność paliwa do 0,2 l na 100 km podczas jazdy ze stałą prędkością 120 km/h. Na każdy kilometr przejechany z zamkniętą przesłoną, nowa FABIA MONTE CARLO emituje do pięciu gramów mniej CO2. Aby zapewnić wysoki poziom chłodzenia lub uwzględnić krótkie przestoje, system otwiera przesłonę, aby do środka mogła wpłynąć maksymalna ilość powietrza.

W środku znajdziemy sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami oraz w trójramienną kierownicę wielofunkcyjną, wykończoną skórą z eleganckimi przeszyciami. Wnętrze utrzymane jest w znacznej części w kolorze czarnym, z ozdobną listwą deski rozdzielczej, częściami konsoli środkowej i klamkami drzwi z odcieniem czerwieni. Podłokietniki na przednich drzwiach i dolną część deski rozdzielczej wykończono wzorem z efektem włókna węglowego.

W Skodzie Fabia Monte Carlo dostępne opcje układu napędowego obejmą trzycylindrowe silniki 1.0 MPI (80 KM) oraz 1.0 TSI (110 KM) oraz czterocylindrowy 1,5 TSI o mocy 110 kW (150 KM).