Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Mustang Mach-E jest SUVem, czyli całkiem innym pojazdem niż tym, do którego się przyzwyczailiśmy. Osiągi podstawowej wersji nie dają takiej satysfakcji, jak jazda autem sportowym. Jest jednak wersja GT, której parametry przenoszą nasze doznania na wyższy poziom. 487KM i 860Nm momentu obrotowego robi wrażenie. Po czym poznać odmianę GT?

Na początek – pakiet stylizacyjny GT, w skład którego wchodzą – między innymi – zmienione zderzaki. Ten z przodu wyposażono w duże kanały powietrzne, które kierują strumień powietrza na boki. W centralnej części zderzaka znajduje się szeroka szczelina, która przedniej części auta nadaje rasowego, groźnego charakteru. Na uwagę zasługuje także imponujących rozmiarów splitter, który nie tylko podkreśla sportowy charakter auta, ale zapewnia również odpowiedni przepływ powietrza pod samochodem, który poprawia docisk aerodynamiczny.

Tylny zderzak też ma sporo sportowych cech. Jego dolna część z pokaźnym dyfuzorem przywodzi na myśl samochody wyścigowe, w których element ten pełni niezwykle istotną rolę. Podobnie jest w Mustangu Mach-E GT – dyfuzor pozwala na pokonywanie zakrętów z jeszcze większą prędkością, a kierowca ma wrażenie, że auto jest niemal przyklejone do drogi. Zwieńczeniem pakietu stylizacyjnego GT są listwy na nadkolach lakierowane w kolorze nadwozia. Wersję GT bardzo łatwo można rozpoznać po 20-calowych obręczach kół z lekkich stopów o wzorze zarezerwowanym dla topowej odmiany Mustanga Mach-E. Za nimi, z przodu, kryją się wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy aż 385 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami w kolorze czerwonym, firmowane przez znaną markę – Brembo. Trudno nie zwrócić uwagi również na opony Pirelli w rozmiarze 245/45 o specjalnych – bieżniku i mieszance, które są o 2,5 cm szersze w porównaniu z oponami pozostałych odmian Mustanga Mach-E. Na uwagę zasługuje również przedni „grill” o wzorze 3D.

Jeżeli zajrzymy do wnętrza, także zauważymy różnice. Wyróżniają się sportowe fotele Ford Performance ze zintegrowanymi zagłówkami, z przyjemną w dotyku tapicerką Miko Suede. Kierownica również jest wykończona materiałem Miko Suede. Elementy dekoracyjne na desce rozdzielczej oraz emblemat GT na podłokietniku podkreślają jakość klasy premium we wnętrzu Mustanga Mach-E GT.