Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Citroën C3 ELLE to efekt współpracy z magazynem ELLE. W oparciu o nią powstał nietuzinkowy projekt miejskiego modelu. Citroën C3 ELLE został wyposażony w szereg dodatkowych elementów seryjnych, takich jak Airbumpy® , dwukolorowe nadwozie, czujniki parkowania z tyłu czy klimatyzację automatyczną i 7”ekran dotykowy. Wersja ta dedykowana jest kobietom, chcącym zaakcentować swoją wyjątkowość również w charakterze auta. Oryginalna sylwetka i śmiały styl, wyróżniają go spośród innych modeli tego segmentu. W serii specjalnej C3 ELLE cechy te zostały dodatkowo podkreślone i wydobyte poprzez nietuzinkowe zestawienia kolorystyczne i ekspresyjne detale. Intencją marki było zwiększenie atrakcyjności modelu C3, w szczególności ze względu na wybory klientów w zakresie nowych technologii i personalizacji (40 proc. klientów wybiera poziom wyposażenia Shine, a 60 proc. wersję z dwubarwnym nadwoziem).

 

Model może być wyposażony w jeden z silników 1,2 PureTech o mocy od 82 do 110 KM. W Polsce model dostępny jest od 53 000 zł.