Auto w Pracy

Slideshow Image


Studyjny Multivan PanAmericana łączy komfort Multivana z terenową sprawnością SUV-a. Jest również doskonałym, wszechstronnym autem transportowym przeznaczonym do przewozu różnego rodzaju i różnej wielkości ładunków. To połączenie cech stwarza zupełnie nową jakość, daje bowiem kierowcy poczucie nieograniczonej wolności i niezależności. Dokądkolwiek przyjdzie mu wyruszyć – Multivan PanAmericana podejmie to wyzwanie.
Lakierowany na biało, studyjny Multivan PanAmericana wyróżnia się z zewnątrz charakterystycznymi szczegółami. Napisy „PanAmericana” z tyłu nadwozia i na słupkach dachowych B, czerwona listwa na osłonie chłodnicy oraz dekoracyjne linie powyżej progów już na pierwszy rzut oka zdradzają, że mamy do czynienia ze szczególną edycją Multivana. Poszerzane nadkola i progi oraz błyszczące czernią 18-calowe obręcze kół Palmerston z lekkich stopów sprawiają, że także z boku widać sportowy styl auta. Z przodu natomiast w oczy rzuca się stabilna osłona, która chroni podwozie.
We wnętrzu zastosowano bardzo eleganckie, a jednocześnie trwałe materiały: białe i mające wygląd włókna węglowego, dopasowane do koloru nadwozia, dekoracyjne panele oraz fotele wykończone materiałem o wyglądzie karbonu z kontrastowymi szwami. Aluminiowa ryflowana blacha zamiast wykładziny podłogowej w kabinie pasażerskiej podkreśla wyjątkowy charakter tego modelu.

Pokazana po raz pierwszy we Frankfurcie specjalna edycja Multivana jest przeznaczona dla wyjątkowo wymagających klientów: motocyklistów, którzy swoje maszyny chcą przetransportować wygodnie na duże odległości, by tam, już na dwóch kółkach, pokonywać ulubione trasy. Elegancki Transporter z wygodną, sterowaną elektrycznie rampą załadowczą oraz specjalnym zaczepem we wnętrzu to dla nich idealny pojazd na kolejne spotkanie z przygodą.

Najważniejsze dane:

Nazwa:
Multivan PanAmericana Edition
Przeznaczenie: idealny pojazd na spotkanie z przygodą
Wymiary:
Długość 4.904 mm
Szerokość 1.904 mm
Wysokość 1.990 mm
Prześwit 178 mm
Rozstaw osi 3.000 mm
Kąt natarcia/ zjazdu 21,8 stopni/16,2 stopnie
Rodzaj napędu:
Stały napęd na cztery koła 4Motion, mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Silniki/moc/skrzynia biegów:
2.0 TDI BMT (EA288), 150 kW/204 KM
(450 Nm, maksymalny moment obrotowy przy 1.400 – 2.000 obr/min)
7-biegowa skrzynia DSG (DQ500)

Więcej o VW Multivan