Auto w Pracy

Slideshow Image

 

Dynamiczna sylwetka i przestronne, funkcjonalne wnętrze to mają być zalety nowej Hondy HR-V.  Nowa HR-V będzie oferować bardzo niski poziom zużycia paliwa i emisji CO2.

Od momentu wejścia na rynek, auto będzie dostępne z jednostką wysokoprężną i-DTEC o pojemności 1,6 litra lub nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,5 litra, które pochodzą z najnowszej serii Honda Earth Dreams Technology.

Zużycie paliwa w przypadku modelu HR-V  z dieslem o pojemności 1,6 litra i-DTEC i nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów, będzie kształtowało się na poziomie 4,0 l/100 km, przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie od 104 g/km. Tej wyjątkowej oszczędności nie uzyskano jednak kosztem osiągów nowego SUV’a, gdyż 120-konny silnik pozwoli mu na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 10,1 sekundy.

Zużycie paliwa w modelu HR-V wyposażonym w silnik benzynowy i-VTEC o pojemności 1,5 l i mocy maksymalnej wynoszącej 130 KM, wyniesie 5,2 l/100 km, a emisja CO2 - 120 g/km w przypadku wersji z automatyczną przekładnią CVT. Auto z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach zużyje 5.6 l/100km emitując  130 g CO2 na kilometr, co jest dobrym wynikiem w tej klasie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie 10,3 sekundy w wersji manualną skrzynią biegów i 10,9 sekundy - w  wersji z przekładnią automatyczną CVT.

Nowy HR-V oferuje bagażnik o pojemności wynoszącej 453 litry, gdy oparcia tylnej kanapy są w pionie oraz 1026 litrów – gdy są on złożone.

Specyfikacja modelu uwzględnia takie rozwiązania jak system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect czy szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa wykorzystujących radar i kamerę do skanowania drogi przed samochodem.

Hondy HR-V trafi do sprzedaży we wrześniu tego roku.