Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

W listopadzie do sprzedaży trafi druga generacja BMW serii 4 Gran Coupe. Nowa 4 to wyrazista stylistyka karoserii w nowym języku stylistycznym BMW. Charakterystyczna, pionowo ustawiona atrapa chłodnicy BMW, płaskie reflektory, dynamicznie rozciągnięta sylwetka, opływowa linia dachu, mocny tył. Model M Sport i BMW M440i xDrive Gran Coupé z charakterystycznymi akcentami stylistycznymi. Dostępny w momencie wprowadzenia na rynek pakiet karbonowych elementów zewnętrznych M i akcesoria M Performance Parts.

Wymiary zewnętrzne większe od poprzedniego modelu o 143 mm (długość), 27 mm (szerokość) i 53 mm (wysokość) i rozstaw osi większy o 46 mm, przekładają się odczuwalnie na ilość miejsca dla użytkowników auta.

Koncepcja pojazdu zaprojektowana specjalnie z myślą o sportowym charakterze. Struktura karoserii i technologia układu jezdnego o zoptymalizowanej masie i szczególnie wysokiej sztywności, płyta wzmacniająca w przedniej części nadwozia i specjalne drążki skrętne optymalizują zwinność i precyzję kierowania. Wysoki potencjał dynamiki jazdy to także zasługa szerokiego rozstawu kół, nisko położonego środka ciężkości pojazdu i harmonijnego rozkładu masy na osie w proporcjach 50:50. Zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne ze współczynnikiem Cx zredukowanym do 0,26.

Wybór modeli po raz pierwszy z wyczynowym samochodem BMW M GmbH na czele: BMW M440i xDrive Gran Coupé (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 8,5-8,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193-181 g/km) z 6-cylindrowym rzędowy silnikiem benzynowym o mocy 275 kW (374 KM). Ponadto w chwili wprowadzenia na rynek oferowane będą dwa 4-cylindrowe silniki benzynowe i jeden 4-cylindrowy silnik wysokoprężny.

BMW 420i Gran Coupé:

4-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność: 1998 cm3, moc: 135 kW (184 KM) przy

5000–6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 300 Nm przy

1350–4000 obr/min, przyspieszenie [0–100 km/h]: 7,9 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym:

7,3–6,6 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 166–150 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d.

BMW 430i Gran Coupé:

4-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność: 1998 cm3, moc: 180 kW (245 KM) przy

4500–6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy

1600–4000 obr/min, przyspieszenie [0–100 km/h]: 6,2 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym:

7,6–6,8 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 173–156 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d.

BMW M440i xDrive Gran Coupé:

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, technologia mild hybrid 48 V (8 kW / 11 KM), 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 2998 cm3, moc: 275 kW (374 KM) przy

5500–6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 500 Nm przy

1900–5000 obr/min, przyspieszenie [0–100 km/h]: 4,7 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym:

8,5–8,0 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193–181 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d.

BMW 420d Gran Coupé:

4-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid 48 V (8 kW / 11 KM), 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność: 1995 cm3, moc: 140 kW (190 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 1750–2500 obr/min, przyspieszenie

[0 – 100 km/h]: 7,3 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4–4,8 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 141–126 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d.

BMW 420d xDrive Gran Coupé:

4-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid 48 V (8 kW / 11 KM), 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 1995 cm3, moc: 140 kW (190 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 1750–2500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 7,6 s, prędkość maksymalna: 233 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,7–5,1 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 150–133 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d.