Auto w Pracy

Slideshow Image

Lexus RC F Fuji Speedway Edition  

RC F Fuji Speedway Edition różni się od bazowego Lexusa RC F niższą masą, karbonowoceramicznymi hamulcami Brembo, tytanowym wydechem, rozbudowanym pakietem aerodynamicznym i licznymi elementami z włókna węglowego. Karbonowe są m.in. przedni spojler i spore, tylne skrzydło czy dach. Z włókna węglowego wykonano również maskę, pod którą niezmiennie pracuje wolnossąca V-ósemka 5.0 o mocy niemal 480 KM i momencie obrotowym dochodzącym do 535 Nm. Amerykański oddział Lexusa podaje, że limitowane auto przyspiesza od 0 do 60 mil/h (96 km/h) w 3,96 s. To wynik identyczny jak w przypadku pokazanej w zeszłym roku wersji RC F Track Edition. Standardowemu Lexusowi RC F taki sprint zajmuje natomiast 4,2 s.

Lexus RC F Fuji Speedway Edition będzie dostępny tylko w dwóch kolorach – białym Arctic Blast Satin lub szarym Cloudburst Gray. Lakier Arctic Blast Satin jest nowością w ofercie japońskiego producenta. To powłoka przypominająca prawdziwy mat, lecz – w odróżnieniu od wielu typowych lakierów matowych – wystarczająco odporna, by właściciel samochodu mógł korzystać z myjni automatycznej. W środku, niezależnie od barwy nadwozia, każdy RC F Fuji Speedway Edition otrzymuje siedzenia wykończone skórą w czerwonym kolorze Circuit Red z wstawkami z Alcantary oraz elementy ozdobne z czerwonego włókna węglowego. 

Niestety limitowana wersja trafi na rynek amerykański w limitowanej serii 60 egzemplarzy.