Auto w Pracy

Slideshow Image

Segment jednotonowych pick-upów stanowi znaczną część rynku sprzedaży. Rocznie wolumen sprzedaży wynosi 2,4 miliona. Teraz na ten rynek wkracza Peugeot z modelem LANDTREK. Ponieważ klienci pick-upów z jedną toną chcą prawdziwej zdolności transportowej, PEUGEOT LANDTREK ma najlepiej przystosowaną skrzynię ładunkową w tym segmencie!

Rozmiar skrzyni ładunkowej jest centralnym elementem architektury i umożliwia załadunek:

- 2 „europalety” w wersjach z podwójną kabiną (1,63 m x 1,60 m x 500 mm i 1,22 m między nadkolami)

- 3 „europalety” w wersjach z pojedynczą kabiną (wywrotka 2,43 m x 1,60 m x 500 mm i 1,22 m między nadkolami).

W każdym razie ładowność przekracza 1 tonę, aw niektórych wersjach może nawet osiągnąć 1,2 tony. Ponadto ten obszar ładowania jest oświetlony za pomocą diod LED i umożliwia podłączenie akcesoriów za pomocą dedykowanego gniazda 12 V. Uwaga, uciąg do 3 t, aby spełnić wszystkie wymagania.

Wymiary mieszczą się w granicach rynku: długość 5,33 m dla wersji z podwójną kabiną i 5,39 m dla wersji z jedną kabiną, wszystkie o szerokości 1,92 m. A dla tych, którzy preferują ekstremalne i bardzo długie ładunki, wersje z pojedynczą kabiną Workhorse mogą być sprzedawane bez tylnego zderzaka, a tym samym mają otwieraną o 180 ° tylną klapę.

Dużą uwagę zwrócono na kabinę pasażerską z wieloma funkcjami występującymi w innych modelach PEUGEOT, aby zapewnić spokojną i cichą podróż we wszystkich warunkach jazdy i załadunku.

Modułowość tylnej kanapy jest wyjątkowa w segmencie jednotonowy Pick-up, z możliwością złożenia oparcia 60/40 lub 100%. Po złożeniu oparcia mogą wytrzymać obciążenie do 100 kg. Ponadto dwa mocowania ISOFIX zapewniają bezpieczeństwo i przechowywanie fotelików dziecięcych. Z przodu do wyboru są 2 niezależne siedzenia z podłokietnikiem środkowym lub 3-osobowa kanapa Multiflex. Ten ostatni jest inspirowany doświadczeniem marki w zakresie pojazdów użytkowych i oferuje możliwość złożenia środkowego oparcia, aby zrobić miejsce na podłokietnik / stół roboczy lub załadować nieporęczne przedmioty o wadze do 75 kg, składając środkowe oparcie i oparcie pasażera.

Samochód może być napędzany silnikiem wysokoprężnym lub benzynowym.

W przypadku diesla jest to jednostka o pojemności skokowej 1,9 l i 150 KM dzięki 16-zaworowej turbosprężarce o zmiennej geometrii. Jego moment obrotowy 350 Nm i 6-biegowa manualna skrzynia biegów Getrag. Ma łańcuch czasowy w celu optymalizacji kosztów konserwacji. Wahacze zmniejszają hałas, mają wyższe prędkości i mniejsze tarcie, co zmniejsza zużycie. Ten silnik ma łączne zużycie paliwa 7,8 l / 100 km.

Silnik benzynowy z turbodoładowaniem o pojemności 2,4 litra i mocy 210 KM i 320 Nm momentu obrotowego pracuje w połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów Getrag lub 6-biegową automatyczną skrzynią Punch z trybem sekwencyjnym, sportowym lub Eco.

Nowy PEUGEOT LANDTREK i może być wybrany z napędem na 2 lub 4 koła. Prześwit wynosi minimum 214 mm, a kąt natarcia: 29 ° lub 30 ° (w zależności od wersji), kąt zejścia to 27 ° lub 26 ° (w zależności od wersji).

Opony Mud i Snow (M + S) nadają się do każdego terenu. Pojazd jest wyposażony w jednorodne koło zapasowe i występuje w nim wiele funkcji ochronnych: blacha pod silnikiem, ochrona reflektorów poprzez ich umiejscowienie, przednie i tylne błotniki w standardzie.

W przypadku poważnych przeszkód kamera 360 ° działa również jak kamera terenowa.

Dane techniczne