W ramach przejścia na nową normę emisji spalin Euro 6 PEUGEOT rozbudowało gamę BOXERA, wychodząc naprzeciw wszystkim potrzebom użytkowników biznesowych. PEUGEOT BOXER poza dotychczasowymi poziomami wyposażenia PRO i PREMIUM, jest teraz dostępny w wersjach GRIP i ASPHALT do specjalnych celów. W ramach rozbudowanej gamy pojawiło się również wiele nowych elementów wyposażenia.
Silniki nowego PEUGEOT BOXERA zostały zmodyfikowane, aby spełniały nowe normy Euro 6.2. Oferta koncentruje się wokół nowej jednostki BlueHDi o pojemności 2.2 l, która zastąpiła dotychczasowy silnik 2.0 l i jest dostępna w kilku wyższych niż poprzednio wersjach mocy:
- 2.2 BlueHDi 120 KM (+10 KM) i 300 Nm momentu obrotowego
- 2.2 BlueHDi 140 KM (+10 KM) i 340 Nm momentu obrotowego
- 2.2 BlueHDi 165 KM (+5 KM) i 370 Nm momentu obrotowego (+20 Nm)
Wszystkie silniki są wyposażone w standardzie w system Stop&Start.
Optymalizacja silników nie byłaby wystarczająca bez spójnej gamy wersji nowego BOXERA. Podobnie jak w przypadku innych modeli w gamie PEUGEOT PROFESSIONAL, oprócz PRO i PREMIUM dostępne są także wersje dostosowane do specyficznych potrzeb użytkowników biznesowych:
Wersja GRIP jest doskonale dostosowana do poruszania się w trudno dostępnym terenie oraz do przewozu długich i ciężkich ładunków. Już w standardowym wyposażeniu jest solidnie przygotowana do każdych warunków:
o system Grip Control z funkcją Hill Assist i całosezonowe opony,
o ochronne nakładki na nadkola,
o przednie i tylne chlapacze,
o wzmocnione zawieszenie,
o osłona stalowa pod silnikiem,
o alarm dźwiękowy ostrzegający otoczenie w trakcie manewru cofania,
o pakiet siedzeń „Komfort”.
Poziom wyposażenia Grip jest dostępny tylko w wersjach wzmocnionych „435”.
Wersja ASPHALT jest przeznaczona dla użytkowników biznesowych pokonujących długie trasy, dla których najważniejszy jest komfort i bezpieczeństwo. Oferuje w standardzie:
o nawigację,
o system monitorowania pasa ruchu,
o system monitorowania ograniczeń prędkości i znaków zakazu,
o automatyczne przełączanie świateł,
o Active Safety Brake,
o Distance Alert,
o pakiet „Widoczność (czujnik deszczu i zmierzchu)”,
o manualną klimatyzację,
o uchwyt do smartfona i wspornik tabletu,
o port USB,
o radar cofania,
o pakiet siedzeń „Komfort”.
Wersja jest dostępna w wybranych wariantach długości i ładowności.
Dostępne są nowe, technologicznie zaawansowane systemy, takie jak nawigacja z 9-calowym ekranem dotykowym i możliwością wprowadzania wymiarów samochodu, aby ominąć trasy, na których obowiązują ograniczenia gabarytów (Radio Alpine). Nawigacja jest kompatybilna z aplikacją WAZE, która dostarcza informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Umożliwia także działanie w tym samym czasie dwóch telefonów z Bluetooth. To idealne rozwiązanie dla dużych furgonów.
Bezpieczeństwo jest większe dzięki systemowi monitorowania martwego pola, który sygnalizuje obecność innych pojazdów zapaleniem się diody LED w lewym lub prawym bocznym lusterku. System wyposażony jest również w funkcję „rear traffic alert”, która w przypadku manewru wyjeżdżania tyłem alarmuje sygnałem dźwiękowym o obecności samochodów w odległości do 50 m, nadjeżdżających z lewej lub prawej strony. System uzupełnia funkcja „trailer merge assist”, która gwarantuje prawidłowe działanie systemu monitorowania martwego pola w przypadku jazdy z przyczepą o długości od 3 do 9 metrów. Właściwa informacja jest wyświetlana na panelu zegarów.
Klienci flotowi będą mogli korzystać z nowego modułu telematycznego „Peugeot Connect”, który umożliwia:
- monitorowanie zużycia paliwa,
- śledzenie samochodu w razie kradzieży lub monitorowanie strefy, poza którą flota nie powinna wyjeżdżać,
- monitorowanie przeglądów,
- korzystanie z porad dotyczących ekojazdy.
Spójność z innymi modelami w gamie PEUGEOT zapewnia między innymi kolor nadwozia Szary Artense, który został wprowadzony na miejsce dotychczasowego Szarego Aluminium, oraz nowe, wyższej jakości płaty drzwi w kolorze czarnym z kieszenią na 1,5-litrową butelkę wody.