Auto w Pracy

Slideshow Image

Nowe Renault Kadjar w specjalna wersja wersję  EASY LIFE to oferta przygotowana z okazji wprowadzenia tego modelu do polskich salonów. Samochód z nowym silnikiem benzynowym TCe 140 FAP kosztuje 85 900 zł. Cena modelu w wersji podstawowej zaczyna się od 78 900 zł.

Dzięki  dużemu prześwitowi, który wynosi 200 mm, Kadjar może bez problemu jeździć po trudnym terenie. Kąt natarcia (17°) i kąt zejścia (25°) również odpowiadają wymaganiom jazdy terenowej.Przu opracowaniu napędu 4WD korzystano z doświadczenia Nissana.

Nowy Kadjar zyskał unowocześnioną stylistykę wnętrza. Nowy multimedialny ekran dotykowy, który wykorzystuje technologię pojemnościową zapewniającą większą jasność i czułość, jest centralnym elementem na desce rozdzielczej. Ekran o przekątnej 7 cali z elementami sterującymi po obu stronach umożliwia korzystanie z systemu R-LINK 2. Jest perfekcyjnie wbudowany
w deskę rozdzielczą tworząc piękną, ciągłą linię.

W ankiecie zadowolenia klientów, klienci podkreślają komfort Kadjara. Aby zapewnić jeszcze lepsze podparcie, zostały zmienione fotele. Na nowo zaprojektowane, umożliwiają teraz regulację długości siedziska. Są również wyposażone w piankę o podwójnej gęstości, co zwiększa komfort podczas jazdy i zapobiega zmęczeniu w czasie długich podróży. Z kolei sztywniejsze wzmocnienia boczne zapewniają lepsze podparcie. Przesuwny przedni podłokietnik można z łatwością dopasować do własnych potrzeb. Ulepszono też system klimatyzacji i wentylacji – nawiewy skierowane na tylne miejsca znajdujące się z tyłu konsoli centralnej zapewniają większy komfort cieplny pasażerom jadącym z tyłu.

Nowy Kadjar jest napędzany benzynowym silnikiem 1.3 TCe FAP, który był po raz pierwszy zastosowany w modelu Scénic, a następnie w modelach Captur i Megane. Silnik 1.3 TCe FAP jest dostępny w czterech wersjach: TCe 140 FAP z manualną skrzynią biegów, TCe 140 FAP z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią EDC, TCe 160 FAP z manualną skrzynią biegów i TCe 160 FAP z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią EDC.

Nowy Kadjar oferuje zmodernizowane silniki wysokoprężne z układem selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), który jest uważany za najbardziej skuteczne rozwiązanie w zakresie eliminacji tlenków azotu (NOx). Technologia ta redukuje emisję zanieczyszczeń silnika, nie ograniczając przy tym wydajności. Jednocześnie silniki, określane obecnie mianem „Blue dCi”, zyskują w Nowym Renault Kadjar zwiększoną moc i zapewniają jeszcze lepsze właściwości jezdne.

Silnik Blue dCi 115 zwiększa moc o 5 KM w porównaniu z silnikiem poprzedniej generacji, gwarantując płynną i oszczędną pracę. Współpracuje z manualną skrzynią biegów,
a w późniejszym terminie będzie dostępny również z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią EDC.

Blue dCi 150 to najnowocześniejszy silnik dostępny w Nowym Renault Kadjar. Jego moc wzrasta o 20 KM, a moment obrotowy o 20 Nm w porównaniu do poprzednika i jest wyjątkowo wydajny. Będzie dostępny w wersjach z napędem 4x4 z manualną skrzynią biegów.

 

Wersja EASY LIFE charakteryzuje się bogatym wyposażeniem ułatwiającym codzienne życie:

System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)

Regulator-ogranicznik prędkości

Automatyczny hamulec postojowy, elektromechaniczny

System wspomagania parkowania przodem i tyłem

System kontroli pasa ruchu (LDW)

System ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych

Funkcja automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania (AHL)

Karta Renault Hands Free

Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa z nawiewami na tylne miejsca

System multimedialny R-LINK 2 z wyświetlaczem 7", nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej, radiem cyfrowym DAB, anteną w kształcie „płetwy rekina”, Bluetooth®, USB/jack

Szyby przednie i tylne elektrycznie podnoszone i sterowane impulsow

Czujnik deszczu i światła

Lusterka boczne elektrycznie sterowane i składane oraz podgrzewane z podświetleniem

Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego

Fotel pasażera z przodu z regulacją wysokości i składanym oparciem

Tylna kanapa w układzie 1/3-2/3, z systemem Easy Break i podłokietnikiem

Konsola centralna z podłokietnikiem regulowanym wzdłużnie i schowkiem

Ambientowe oświetlenie wnętrza (schowek w dolnej części deski rozdzielczej)

Światła do jazdy dziennej LED Edge Light