Auto w Pracy

Slideshow Image

 

Multi-Sense, to zaawansowany technologicznie system, zaprojektowany specjalnie dla zwiększenia przyjemności podróżowania kierowcy i pasażerów. Wraz z wprowadzeniem Multi-Sense Renault stało się pierwszym na świecie producentem kompletnych gam pojazdów, oferującym system koordynujący w całości i w intuicyjny sposób działanie tak dużej liczby systemów pokładowych. Zastosowane zaawansowane rozwiązania technologiczne sprawiają, że samochody z systemem Multi-Sense charakteryzują się wyjątkowymi możliwościami personalizacji trybów jazdy i parametrów wpływających na komfort jazdy.

Dzięki Multi-Sense przyjemność prowadzenia samochodu wkroczyła w zupełnie nowy wymiar.
System Multi-Sense stał się centrum koordynującym pracę systemów wspomagających prowadzenie i mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Po raz pierwszy system pojawił się w Nowym Espace, później w Talismanie i w Nowym Renault Megane.

Multi-Sense daje możliwość posiadania kilku różnych „wersji” w jednym samochodzie
System Multi-Sense to swobodny wybór kilku stylów jazdy. Tryb confort zapewni kierowcy i pasażerom stabilność, komfort i bezstresową jazdę. Elektronicznie sterowane amortyzatory w połączeniu z systemem 4Control (4 koła skrętne) zniwelują wszelkie nierówności drogi. Układ kierowniczy w trybie autostradowym spowoduje natychmiastowe poczucie całkowitego bezpieczeństwa. Relaksujące niebieskie oświetlenie wprawi pasażerów w pozytywny nastrój. Do jazdy po krętych drogach, najlepszy będzie tryb sport w którym samochód staje się żywiołowy i zwinny. Silnik, skrzynia biegów, zawieszenie i układ kierowniczy, idealnie zgrane ze sobą, zapewniają kierowcy moc intensywnych doznań. Układ jezdny 4Control zwielokrotnia precyzję, dynamikę i zwrotność auta. Wystrój wnętrza również zmienia się: oświetlenie wnętrza przybiera czerwoną barwę, a brzmienie silnika staje się bardziej sportowe za sprawą systemu audio BOSE® Surround. W przypadku, kiedy kierowca ma ochotę na jazdę bardziej oszczędną i przyjazną dla środowiska, zapewni ją tryb eko. Systemy pokładowe pomogą kierowcy w uzyskaniu jak najwyższej efektywności energetycznej, a zużycie paliwa zostanie zoptymalizowane.

Połączenie systemu 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami – pierwsze tego rodzaju rozwiązanie na świecie
Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu na drodze – układu kierowniczego i zawieszenia. Elektronicznie sterowane amortyzatory, zsynchronizowane z działaniem systemu 4Control (4 koła skrętne), zapewniają pełną kontrolę i najwyższy poziom komfortu w przypadku nagłych ruchów o dużej amplitudzie. Auto jest zdecydowanie bardziej stabilne, a jednocześnie zwrotne.