Auto w Pracy

Slideshow Image

Nagroda przyznana przez Otomotif, najpopularniejszy indonezyjski tabloid, została odebrana przez Kyoya Kondo, prezesa Mitsubishi Motors Krama Yudha Sales Indonesia (MMKSI). XPANDER zwyciężył także w dwóch innych kategoriach – najlepszy minivan oraz najlepszy miejski minivan.

 

Od premiery XPANDERA w sierpniu zeszłego roku dealerzy w MMKSI przyjęli 60 000 zamówień na model zaprojektowany specjalnie na potrzeby szybko rozwijającego się indonezyjskiego rynku motoryzacyjnego, w którym popularną kategorią są małe pojazdy MPV. W zeszłym miesiącu XPANDER znalazł się w trójce najbardziej popularnych modeli w klasie MPV.

 

Pomimo niewielkich rozmiarów, 7-miejscowy XPANDER oferuje komfortową przestrzeń dla pasażerów oraz dużo miejsca na bagaż. Łączy atrakcyjny i wygodny design z wytrzymałością i niezawodnością, z której słynie marka Mitsubishi.

 

Samochód jest produkowany w najnowocześniejszej fabryce Mitsubishi Motors w prefekturze Bekasi na zachodniej Jawie, którą otwierał w kwietniu ubiegłego roku prezydent Indonezji Joko Widodo. Zakład, którego budowała kosztowała 540 milionów dolarów, zatrudnia 3000 pracowników i jest w stanie wyprodukować 160 000 pojazdów rocznie.

 

Fabryka w Bekasi niedługo rozpocznie eksport modelu XPANDER do Tajlandii i na Filipiny, wzmacniając pozycję Mitsubishi Motors w państwach regionu ASEAN.

 

Panji Maulana, redaktor naczelny Otomotif, powiedział: „Samochód roku jest wybierany spośród najnowszych modeli - zwycięzców w każdej kategorii. Oceniane są takie aspekty jak design, funkcjonalność, osiągi, łatwość prowadzenia, zużycie paliwa i cena. Nasz redakcyjny sztab sędziowski bierze pod uwagę również sprzedaż, popularność i stosunek jakości do ceny. Mitsubishi XPANDER zasłużył na zwycięstwo w tym roku.”

 

XPANDER był pierwszym całkowicie nowym pojazdem Mitsubishi Motors, od momentu kiedy zarząd japońskiego producenta zainicjował nową strategię wzrostu. W ramach planu „Drive for Growth” firma zainwestuje ponad 5 miliardów dolarów, aby ulepszyć swoją ofertę produktów, bazując na tradycyjnych przewagach Mitsubishi: technologii napędu na cztery koła, samochodach SUV oraz hybrydowych pojazdach elektrycznych typu plug-in.

Źródło: mototarget.pl