
Nowe Clio dołącza do bogatej gamy modeli Renault z segmentu B, które wzajemnie się uzupełniają.
Należą do niej dwa modele E Tech electric: Renault 5 (3,92 m) i Renault 4 (4,14 m) oraz dwa modele full hybrid E Tech: Nowe Clio (4,12 m) i Captur (4,24 m).

Warto wspomnieć, że Twingo E Tech electric, które ma zostać wprowadzone na rynek, będzie stanowiło najbardziej przystępną cenowo ofertę marki w segmencie A.

Nowe Clio wyróżnia się nowym, wyrazistym designem i jest oferowane z szeroką gamą wersji napędowych, w tym z napędem full hybrid E Tech, który łączy najlepsze cechy silników elektrycznych i spalinowych pod względem osiągów (moc zwiększona o 15 KM, dodatkowe 22 Nm momentu obrotowego i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,3 sekundy, czyli o sekundę szybciej niż w poprzedniej generacji) i wydajności (najlepszy wynik w tej kategorii – emisja CO2 od 89 g/km i zużycie paliwa na poziomie 3,9 l/100 km). Zmniejszone zużycie paliwa obniży wydatki klientów na paliwo, a tym samym koszty użytkowania samochodu.
Dodatkowym atutem auta jest bagażnik o pojemności 391 litrów.

Gama Nowego Renault Clio jest uproszczona i liczy trzy poziomy wyposażenia: Evolution, Techno, Esprit Alpine.