Auto w Pracy

Slideshow Image

 

Renault prezentuje nowy eksperymentalny projekt pojazdu elektrycznego. EZ-FLEX to mały samochód dostawczy, stworzony i zaprojektowany z myślą o zrównoważonej mobilności i efektywności dostaw na obszarach miejskich.

Renault EZ-FLEX to kompaktowy i zwrotny pojazd zaprojektowany do płynnego poruszania się po miastach. Jego długość to (3,86 m), szerokość (1,65 m) i wysokość (1,88 m). Takie gabaryty ułatwiają poruszanie się na zatłoczonych ulicach i ułatwiają znalezienie miejsca parkingowego. Auto oferujedo załadunku 3 m3, dzięki kompaktowemu kokpitowi, który wciąż oferuje pełną gamę prawdziwych możliwości samochodów dostawczych.

Wszystko zostało zaprojektowane tak, aby zaspokoić potrzeby dostawców: szeroki dostęp do fotela kierowcy, który ułatwia wjazd i wysiadanie, dobrze widoczna centralna tablica rozdzielcza zapewniająca szybki i łatwy dostęp do informacji o jeździe, widoczność pieszych i środowiska miejskiego oraz proste i skuteczne sterowanie jazdą. Interfejs ludzkiej maszyny jest nowoczesny i w pełni zintegrowany ze światem smartfonów. Oferuje usługi i aplikacje powiązane z pojazdem i może integrować aplikacje związane z różnymi działaniami profesjonalistów.

Ładunek z tyłu jest zoptymalizowany dzięki ergonomicznej wysokości załadunku (760 mm nad ziemią) i otworom umożliwiającym łatwy dostęp do całej powierzchni ładunkowej.

4,5-metrowy promień skrętu zapewnia doskonałą zwrotność w centrach miast.

Zadaniem Renault EZ-FLEX będzie zebranie jak najwięcej istotnych danych dotyczących problematyki zaopatrzenia na obszarach miejskich.

Oczekuje się, że ilość przewożonych towarów na świecie wzrośnie czterokrotnie do 2050 r. W tym kontekście pod koniec 2018 r. Renault przedstawiło swoją wizję przyszłości dostaw miejskich w 2030 r. Za pomocą elektrycznego, autonomicznego i podłączonego samochodu koncepcyjnego Renault EZ-PRO . Dzięki EZ-FLEX, pojazdowi elektrycznemu i podłączonemu, Renault nadal przygotowuje się na przyszłość, badając nowe zastosowania dostawy ostatniej mili.