Auto w Pracy

Slideshow Image



Nowy CITROËN BERLINGO, który zostanie zaprezentowany w marcu br. na salonie genewskim, zachowuje wszystkie swoje atuty (pojemne, komfortowe wnętrze o różnych możliwościach konfiguracji i bogatym wyposażeniu), a jednocześnie jest bardziej:

NOWOCZESNY: zwraca uwagę pełną ekspresji stylistyką, m.in. nowym przodem – bardziej zdecydowanym i wyrazistym. Ma również nowy zderzak z inaczej umieszczonymi światłami do jazdy dziennej wyposażonymi w diody LED oraz nową osłonę chłodnicy. Ofertę uzupełniają dwa nowe kolory lakieru szary Gris Acier i brązowy Brun Moka, doskonale podkreślające charakter samochodu.

BEZPROBLEMOWY W CODZIENNYM UŻYTKOWANIU: pełen komfort dzięki know-how CITROËNA ze wszystkimi typowymi dla BERLINGO i podnoszącymi komfort elementami wyposażenia: w wersji MULTISPACE są to system Modutop®, komfortowe siedzenia i zawieszenie, pojedyncze siedzenia z tyłu, otwierana szyba w tylnej klapie; w wersji dostawczej – kabina Extenso® z 3 miejscami z przodu oferującymi różne możliwości ustawienia. Obecnie są one dostępne z nowym wykończeniem. W kabinie zobaczymy nowe tapicerki z tkaniny QUAD i LIBERIA, które umożliwiają personalizację wnętrza Nowego CITROËNA BERLINGO.

POMYSŁOWY: inteligentne technologie dla użytkowników wraz z pojawieniem się 7-calowego tabletu dotykowego. Posiada on nie tylko funkcje multimedialne, ale również nawigację, a także umożliwia zdalne korzystanie ze smartfonu dzięki funkcji Mirror Screen, zapewniając w każdej chwili łączność ze światem. Jazda Nowym BERLINGO staje się łatwiejsza i zapewnia większe poczucie bezpieczeństwa dzięki systemowi aktywnego hamowania Active City Brake, jak również kamerze cofania i wspomaganiu parkowania. Nowy BERLINGO to także inteligentne technologie obejmujące wydajne silniki najnowszej generacji, technologię BlueHDi w silnikach wysokoprężnych oraz, dostępną z niektórymi silnikami, manualną skrzynię biegów o 6 przełożeniach, podnoszącą komfort jazdy i zmniejszającą zużycie paliwa i poziom emisji spalin.
Dotychczas oferowana bogata gama silników wzbogaci się o nową rodzinę jednostek wysokoprężnych BlueHDi. W CITROËNIE BERLINGO z silnikiem BlueHDi 120 S&S po raz pierwszy pojawi się manualna skrzynia biegów o 6 przełożeniach, zapewniająca jeszcze większy komfort jazdy na każdej trasie.

Poszczególne silniki wysokoprężne oferowane obecnie w Nowym CITROËNIE BERLINGO MULTISPACE posiadają następujące zużycie paliwa i poziom emisji CO2:
silnik BlueHDi 75 z manualną skrzynią biegów: 4,3 l/100 km i 113 g CO2,
silnik BlueHDi 100 z manualną skrzynią biegów: 4,3 l/100 km i 113 g CO2,
silnik BlueHDi 100 S&S z manualną skrzynią biegów: 4,3 l/100 km i 109 g CO2,
silnik BlueHDi 100 S&S ETG6: 4,3 l/100 km i 109 g CO2,
silnik BlueHDi 120 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach: 4,3 l/100 km i 113 g CO2.

NOWY CITROËN BERLINGO W WERSJI DOSTAWCZEJ
CITROËN spełnia również oczekiwania każdego użytkownika prowadzącego działalność oraz firm dzięki ofercie Nowego CITROËNA BERLINGO w wersji dostawczej obejmującej pełną gamę wielkości nadwozia, silników oraz wyposażenia dostosowanego do każdego rodzaju eksploatacji.

Nadal dostępny w dwóch długościach nadwozia, L1 (do 3,7 m) i L2 (do 4,1 m), Nowy CITROËN BERLINGO może osiągnąć maksymalną przestrzeń ładunkową 4,1 m3 pozwalającą na przewóz dwóch europalet. Szerokie, przesuwne drzwi boczne czy asymetryczne drzwi tylne, otwierane pod kątem 180° ułatwiają użytkowanie samochodu i zwiększają jego bezpieczeństwo.

Aby uzyskać większą uniwersalność zastosowań odpowiadającą zróżnicowanym potrzebom, użytkownicy mogą zdecydować się na kabinę Extenso®, która oferuje liczne możliwe konfiguracje oraz zalety:
dzięki dodatkowemu, środkowemu miejscu może ona pomieścić z przodu 3 osoby. Można ją także szybko i bez wysiłku dostosować do różnych potrzeb użytkowników.
boczne siedzenie pasażera można złożyć, uzyskując płaską podłogę umożliwiającą przewóz przedmiotów o długości sięgającej 3 m. Również stosunek wewnętrznej długości ładunkowej do długości nadwozia (4,38 m) należy do najlepszych w tym segmencie. Tylna część oparcia siedzenia pasażera została wyposażona w osłonę z blachy, więc bez trudu znosi obciążenia do 50 kg.
siedzenie pasażera można również ustawić w położeniu „kinowym” (siedzenie złożone pionowo do oparcia), co umożliwia przewóz wysokich przedmiotów.
kabina Extenso® zapewnia dodatkowe 0,4 m3, co daje łączną objętość użytkową 3,7 m3 w wersji krótkiej i 4,1 m3 w wersji przedłużonej.

Bogato wyposażona w nowoczesne i efektywne technologie wersja MULTISPACE Nowego dostawczego CITROËNA BERLINGO osiąga następujący poziom zużycia paliwa i emisji CO2:
BlueHDi 75 KM z manualną skrzynią biegów: od 110 g/km CO2*,
BlueHDi 100 KM z manualną skrzynią biegów: od 110 g/km CO2*,
BlueHDi 100 KM S&S z manualną skrzynią biegów: od 108 g/km CO2*,
BlueHDi 100 KM S&S ETG6, zautomatyzowaną skrzynią biegów o 6 przełożeniach: od 106 g/km CO2*,
BlueHDi 120 KM S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach: od 112 g/km CO2*.
* wartości oczekujące na homologację


Nowy CITROËN BERLINGO w wersji dostawczej jest nadal dostępny z następującymi silnikami Euro 5: benzynowym VTi 95 z manualną skrzynią biegów oraz silnikami wysokoprężnymi HDi 75 z manualną skrzynią biegów, e-HDi 75 z manualną skrzynią biegów, HDi 90 z manualną skrzynią biegów, e-HDi 90 ETG6 i HDi 115 z manualną skrzynią biegów.

Gamę tę uzupełnia Nowy CITROËN BERLINGO z napędem elektrycznym, który zajmuje liczącą się pozycję w segmencie furgonetek elektrycznych. Zasięg 170 km pomiędzy kolejnymi ładowaniami akumulatora oraz funkcja automatycznego i doładowywania się akumulatora podczas zwalniania lub hamowania zapewnia możliwość ekologicznego i dynamicznego poruszania się po mieście bez tracenia cennego czasu. Rozwijający moc 67 KM i osiągający wysoki moment obrotowy utrzymujący się na niemal stałym poziomie niezależnie od obrotów (200 Nm w zakresie od 0 do 1500 obr/min), Nowy CITROËN BERLINGO zapewnia dynamiczne przyspieszenie i błyskawicznie osiąga prędkość 110 km/h, pozwalając z łatwością włączyć się do ruchu.