Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Wirtualne targi SEMA 360 Showcase były okazją do pokazania wizji najlepszej off-roadowej wyprawówki przez redakcje 4WD Toyota Owner Magazine.

Bazą do modyfikacji stała się Toyota Tacoma w wersji TRD Pro. Jej seryjny silnik V6 3,5 l został doposażony w kompresor Magnuson Superchargers Roots-type TVS1900, który zwiększył moc z 282 KM do 375 KM. Samochód otrzymał zawieszenie gwintowane ToyTec BOSS Aluma 2.5 Series, terenowe amortyzatory, blokadę mechanizmu różnicowego Toyota E-locker, dolne wahacze CBI Offroad Fabrication, aluminiowe i stalowe osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz górne wahacze Camburg Engineering. We wsiadaniu do auta pomagają boczne stopnie rurowe DOM, a po zakopaniu się w piachu lub błocie można zdjąć z bagażnika dachowego trapy MaxTrax MKII.

 

 

 

By jeszcze lepiej przygotować samochód do off-roadu, zamontowano opony BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM3 255/85R16 na felgach o wymiarach 16×8 cali. Koła 704 Trail Series wykończone w czarnym macie dostarczyła marka Method Race Wheels. Z tyłu zamontowano stalowy zderzak T3 Swing Arm Series, zaś z przodu aluminiowy zderzak CBI Offroad Fabrication T3, a pod nim wyciągarkę ComeUp SEAL Gen2. Na dach trafił bagażnik CBI Offroad Fabrication Prinsu Cab Rack oraz dodatkowe oświetlenie w postaci 40-calowej listwy SR Pro LED.

 

Twórcy Overland Tacomy zadbali również o to, żeby podróżnik mógł spędzić więcej czasu z daleka od cywilizacji. Dlatego samochód otrzymał kompresor powietrza PowerTank PT10, dodatkowy 15-litrowy zbiornik paliwa Rotopax, 7,5-litrowy zbiornik na wodę, również marki Rotopax, ręczny podnośnik oraz namiot dachowy Yakima SkyRise.