Auto w Pracy

Slideshow Image

Nowe Renault Arkana przełamuje tradycyjne kanony obowiązujące na rynku SUV-ów w Europie i proponuje stylistykę nadwozia zarezerwowaną dotychczas dla marek premium. To pierwszy taki samochód oferowany poza segmentem premium. Nowa oferta uzupełnia i poszerza gamę kompaktowych modeli Renault (Megane, Kadjar, Scenic) o model z segmentu SUV-ów, który na całym świecie przeżywa dynamiczny rozwój.

 

Nowa Arkana to połączenie SUV-a z coupé z wszystkimi zaletami obu wersji nadwozia i w połączeniu z dynamiczną specyfiką napędu hybrydowego: wysoko umieszczone miejsce kierowcy, które daje poczucie bezpieczeństwa, dużo miejsca we wnętrzu, a jednocześnie pojemny bagażnik, a także nowoczesną i wyróżniającą się stylistykę. Nowe Renault Arkana obiecuje dużą dawkę emocji i dynamiczną jazdę, tym bardziej że będzie również oferowane w wersji R.S. Line, a także pełnej hybrydy z innowacyjnym napędem E-TECH Hybrid oraz miękkiej hybrydy z silnikiem 1.3 TCe oraz wspomagającym silnikiem elektrycznym 12V.

 

Nowe Renault Arkana będzie od samego początku dostępne w wersji R.S Line opracowanej przez Renault Sport, aby spełnić oczekiwania coraz liczniejszych klientów, którzy chcą się wyróżnić samochodem o dynamicznym designie. Wyrazistą stylistykę doskonale podkreśla kolor lakieru Pomarańczowy Valencia opracowany specjalnie dla tej wersji i wystrój w tonacji „black” z czarnymi lakierowanymi lub metalizowanymi ciemnymi elementami nadwozia, łącznie z listwą F1 inspirowaną rozwiązaniami ze świata Formuły 1. Wersja ta posiada specjalny zderzak i obręcze kół z czerwonymi akcentami kolorystycznymi. Na błotniku widoczny jest emblemat R.S. Line, a z tyłu uwagę zwraca podwójna chromowana końcówka wydechu i ciemna osłona podwozia.

Wersja R.S. Line ma dedykowany wystrój wnętrza z wykończeniem deski rozdzielczej i drzwi przypominającym karbon oraz czerwoną listwą w górnej części deski. Na pokrytej skórą kierownicy i tapicerce ze skóry łączonej z Alcantarą zobaczymy eleganckie czerwone sportowe przeszycia, którymi ozdobione są również panele drzwi. Na pasach bezpieczeństwa pojawia się delikatna czerwona linia. Całość dopełniają aluminiowe pedały, dźwignia zmiany biegów „e-shifter” (w wersjach z napędem E-TECH Hybrid) i emblematy R.S. Line.