Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Nowy PEUGEOT e-Traveller jest dostępny w wielu konfiguracjach przystosowanych do przewozu osób. Wyróżnia go elegancka stylistyka, wysokiej klasy konstrukcja wnętrza, nowoczesna technologia oraz brak kompromisów w kwestii osiągów. Umożliwia wjazd do centrum miast, w których obowiązują ograniczenia ruchu.

Zgodnie z oczekiwaniami rynku i wieloma zastosowaniami, których potrzebują przedsiębiorcy i osoby prywatne, nowy PEUGEOT e-Traveller jest dostępny w dwóch wariantach przeznaczonych do transportu osób i wyjazdów wypoczynkowych:

Shuttle:

Dla przedsiębiorców i specjalistów w transporcie pasażerskim (taksówki korporacyjne i prywatne, transport hotelowy, lotniska...) w wersji Business (5 do 9 miejsc) i Business VIP (6 do 7 miejsc).

Komfort dla pasażerów, którzy mogą wygodnie zająć miejsca na pokładzie, dzięki zdalnie otwieranym bocznym drzwiom po prawej i lewej stronie. Prywatność jest zagwarantowana dzięki przyciemnianym szybom (70% przyciemnienia) lub szybom o bardzo dużym stopniu przyciemnienia (90% przyciemnienia).

Wykończenie VIP oferuje dodatkowo, dla komfortu pasażerów siedzących z tyłu, konfigurację typu salonka z 4 niezależnymi fotelami w układzie vis-à-vis lub wersję z 5 miejscami, trzystrefową klimatyzację z funkcją łagodnego nawiewu powietrza oraz przeszklone i indywidualnie przysłaniane okna dachowe.

Combispace:

Wersja przeznaczona dla osób prywatnych, dostępna w wersjach wyposażenia Active i Allure oferujących od 5 do 8 miejsc siedzących. Combispace zaspokaja różne potrzeby rodzin oraz amatorów rekreacji i sportu, dzięki wielu opcjom konfiguracji siedzeń, które są przesuwne lub wyjmowane. Elastyczność ta pozwala na maksymalne wykorzystanie przestrzeni wnętrza i zapewnia komfort jazdy. Dzieci mogą korzystać z ekranów w zagłówkach w drugim rzędzie i są chronione przed światłem dzięki wbudowanym żaluzjom przeciwsłonecznym.

Dzięki systemowi Grip Control, kierowca może, za pomocą pokrętła umieszczonego na panelu czołowym deski rozdzielczej, wybrać jeden z trybów: Śnieg, Off-road, Piasek, ESP Off.

Dla zapewnienia jeszcze większej wszechstronności, nowy PEUGEOT e-Traveller jest dostępny w trzech długościach nadwozia:

-              Compact o długości 4,60 m;

-              Standard o długości 4,95 m;

-              Long o długości 5,30 m.

Ważną zaletą jest ograniczona wysokość –1,90 m, która gwarantuje dostęp do większości parkingów.

Nowy PEUGEOT e-Traveller oferuje maksymalną przestrzeń dla pasażerów i może przewozić do 9 osób przy pojemności bagażnika 1500 litrów lub do 5 osób przy pojemności bagażnika 3000 litrów, a nawet do 4900 litrów dzięki wyjmowanym 2 i 3 rzędom foteli.

Dostęp do bagażnika jest łatwiejszy dzięki otwieranej tylnej szybie, bardzo przydatnej kiedy na parkingu nie ma wystarczająco dużo miejsca, aby otworzyć tylną klapę.

Bazując na platformie modułowej EMP2 (Efficient Modular Platform) dostosowanej do różnych rodzajów napędu, PEUGEOT e-Traveller oferuje w 100% elektryczny silnik o maksymalnej mocy 100 kW i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, dostępnym od momentu rozruchu, zapewniającym natychmiastową reakcję na pedał gazu, bez wibracji, hałasu, konieczności zmiany biegów, zapachu spalin i oczywiście bez emisji CO2.

Osiągi (w trybie POWER) są następujące (dane wg homologacji):

•             prędkość maksymalna wynosi 130 km/h

•             przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 13,1 s

•             1000 m ze startu zatrzymanego w 35,8 s

•             przyspieszenie od 80 do 120 km/h w 12,1 s

Nowy PEUGEOT e-Traveller jest pierwszym elektrycznym pojazdem osobowym marki PEUGEOT, który oferuje dwa poziomy zasięgu. Sposób użytkowania determinuje wybór zasięgu – pojemność akumulatorów litowo-jonowych wynosi odpowiednio 50 kWh lub 75 kWh.

Wersje (Compact, Standard i Long) dostępne z akumulatorem o pojemności 50 kWh mają zasięg do 230 km zgodnie z protokołem WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedures).

Wersje Standard i Long mogą być wyposażone w akumulator o pojemności 75 kWh, który zapewnia zasięg do 330 km zgodnie z WLTP.

Dostępne są dwa typy ładowarek pokładowych, dostosowane do wszystkich zastosowań i wszystkich rodzajów ładowania, z jednofazową ładowarką 7,4 kW w standardzie i opcjonalną trójfazową ładowarką 11 kW.

Tryby ładowania są elastyczne i dostosowane do różnych sytuacji. Możliwe są następujące rodzaje ładowania:

•             ze standardowego gniazda (8A): do pełnego naładowania w ciągu 31h (akumulator 50 kWh) lub 47h (akumulator 75 kWh),

•             ze wzmocnionego gniazda (16A): do pełnego naładowania w 15h (akumulator 50 kWh) lub 23h (akumulator 75 kWh),

•             z urządzenia Wallbox o mocy 7,4 kW: pełne naładowanie w 7h 30 min (akumulator 50 kWh) lub 11h 20 min (akumulator 75 kWh) za pomocą jednofazowej (7,4 kW) ładowarki pokładowej,

•             z urządzenia Wallbox o mocy 11 kW: pełne naładowanie w 5h (akumulator 50 kWh) lub 7h 30 min (akumulator 75 kWh) za pomocą trójfazowej (11 kW) ładowarki pokładowej,

•             z publicznej stacji szybkiego ładowania: układ chłodzenia akumulatora pozwala na użycie ładowarek o mocy 100 kW i naładowanie akumulatora do 80% pojemności w 30 min (akumulator 50 kWh) lub w 45 min (akumulator 75 kWh).