Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

 

Dysponując kwotą 630 tyś zł, możemy pomyśleć o zakupie Lexusa LC 500 CV. W podstawowej cenie otrzymujemy pełnozakresowy aktywny tempomat, adaptacyjne zawieszenie AVS czy tylny dyferencjał o ograniczonym poślizgu. Samochód wyposażono również w pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego z asystentem utrzymania pasa ruchu, systemem ochrony przedzderzeniowej, układem ostrzegania o ruchu poprzecznym podczas cofania czy systemem monitorowania martwego pola. Nie zabrakło rzecz jasna czujników parkowania z przodu i z tyłu oraz kamery cofania.

We wnętrzu kabrioletu znajdziemy dwustrefową klimatyzację z funkcją oczyszczania powietrza, a także systemy podgrzewania i wentylacji przednich siedzeń. Za obsługę multimediów odpowiada natomiast system z ekranem o przekątnej 10,25 cala, nawigacją satelitarną oraz obsługą Apple CarPlay i Android Auto. W podstawowej cenie Lexus dodaje 13-głośnikowy system audio Mark Levinson oraz charakterystyczny dla sportowych Lexusów cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 8 cali na tablicy rozdzielczej.

Luksusowy kabriolet Lexusa jest dostępny w wielu konfiguracjach kolorystycznych. Wersja Prestige pozwala wybrać wnętrze w kolorze czarnym lub ochra, a przednie fotele są obite naturalną skórą. Do wyboru jest też jeden z 11 lakierów nadwozia, w tym ciemnozielony Terrane Khaki, żółtozłoty Złocisty Szafran, pomarańczowy Blazing Carnelian czy czerwony Radiant Red. A materiałowy dach może przyjąć barwę czarną lub beżową. LC 500 CV Prestige standardowo wyjeżdża z salonu na 20-calowych kołach z oponami 245/45.

Na drugim poziomie w cenniku Lexusa LC 500 CV umieszczono wersję Superturismo. W tej konfiguracji do listy wyposażenia trzeba dopisać system ogrzewania szyi przez dodatkowe nawiewy w fotelach i podgrzewaną kierownicę. W tej odmianie dostępny jest również Pakiet Luxury za 23 500 zł, w którym znajdziemy 21-calowe obręcze, nakładki progowe z włókna węglowego oraz wyświetlacz HUD.

Na tym poziomie wyposażenia kabriolet Lexusa jest tak samo dostępny w jednym z 11 kolorów nadwozia. Pulę konfiguracji rozszerza jednak opcja wykończenia wnętrza w czerwonym kolorze. W wersji Superturismo tapicerka przednich foteli jest wykonana z naturalnej skóry półanilinowej. Tak wyposażone auto wyceniono na co najmniej 699 000 złotych.

W cenniku Lexusa LC 500 CV znajdziemy jeszcze specjalną wersję Limited Edition. W tej odsłonie auto dysponuje rzecz jasna wszystkimi rozwiązaniami dostępnymi w tańszych konfiguracjach, a wyświetlacz HUD jest elementem standardowego wyposażenia. Jednak tym, co w największym stopniu wyróżnia Lexusa LC 500 CV Limited Edition, jest wykończenie wnętrza i nadwozia.

Specjalny kabriolet jest dostępny z jednym, zarezerwowanym wyłącznie dla tej wersji, lakierem Structural Blue. To powłoka, którą znamy już z Lexusa LC w wersji coupé. Opracowanie tego lakieru wymagało aż 15 lat doświadczeń, a jego kolor jest inspirowany barwą skrzydeł tropikalnego motyla Morpho menelaus. Lakier ma intensywnie niebieską barwę i odbija prawie 100% światła w postaci widzialnego koloru. W przypadku konwencjonalnych lakierów ta wartość wynosi poniżej 50%.

Na tle innych wersji LC 500 CV Limited Edition wyróżnia się również niebieskim dachem z białą podsufitką oraz wnętrzem wykończonym białą skórą. Ponadto auto ma specjalne nakładki progowe oraz 21-calowe obręcze w standardzie. Lexusa LC 500 CV Limited Edition wyceniono na 789 000 złotych.

Lexus LC 500 Convertible jest wyposażony w wolnossący silnik V8 o pojemności 5 l i mocy około 460 KM, sparowany z 10-stopniową, automatyczną skrzynią. Bulgotem rasowego V8 pozwala cieszyć się sterowany elektrycznie materiałowy dach, którego złożenie zajmuje 15 sekund.