Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Crossover Nissana znany jest ze swojej wszechstronności. Z napędem na przednią oś w mieście zapewnia komfortową i oszczędną jazdę, a asystent parkowania sprawia, że masywny X-Trail bez trudu wciśnie się w niemal każdą przestrzeń. Jednak prawdziwe możliwości SUV-a poznasz, kiedy wyruszysz za miasto. Choć Nissan X-Trail nie jest „terenówką” do ekstremalnych wyczynów, świetnie radzi sobie podczas jazdy po bezdrożach, między innymi dzięki napędowi na obie osie oraz ponad 20-centrometrowemu prześwitowi. Pokrętło umieszczone w konsoli centralnej umożliwia wybór między napędem na przednią lub obie osie. Tryb Auto nieustannie monitoruje warunki na drodze i odpowiednio rozdziela moment obrotowy pomiędzy przednią i tylną osią. Z kolei aby zapewnić maksymalną przyczepność przy niskiej prędkości czy w trudnych warunkach, możesz wybrać tryb Lock czyli stały napęd na cztery koła.

Źródłem mocy Nissana X-Trail są nowe, zaawansowane jednostki napędowe: wysokoprężna o pojemności 1,7 litra i benzynowa 1,3 litra, które gwarantują zwiększoną oszczędność paliwa, niższą emisja CO2 i wysoką wydajność.

Nowy diesel 1.7 dCi to silnik o mocy 150 KM, dostępny z napędem na jedną lub obie osie oraz sześciobiegową przekładnią manualną lub bezstopniowym automatem Xtronic.

Nowy silnik benzynowy 1.3 DIG T o mocy 160 KM jest oferowany z napędem na przednią oś i automatyczną przekładnią dwusprzęgłową, która zapewnia sportowe i bardziej bezpośrednie wrażenia podczas jazdy.

X-Traila można zamówić w wersji 7 osobowej. Wszystkie trzy rzędy foteli – jeśli to wersja 7-osobowa – mają układ „teatralny”, co oznacza, że siedzenia w drugim i trzecim rzędzie są zamocowane nieco wyżej od tych, które znajdują się przed nimi. Ponadto, w każdej wersji modelu siedzenia w drugim rzędzie mają funkcję przesuwania siedziska i pochylania oparcia, co nie tylko zwiększa komfort, ale także pozwala regulować pojemność bagażnika.

Bagażnik o pojemności 565 litrów oferuje innowacyjny system podziału z wykorzystaniem półek i przegród, oferujący aż 9 różnych konfiguracji. Znaczącym ułatwieniem w dostępie do bagażnika jest zdalne sterowanie siłownikami otwierającymi i zamykającymi klapę.

Uciąg X-Traila to 2000 kg, więc bez problemu pociągnie przyczepę kempingową.