Auto w Pracy

Slideshow Image

Topowa wersja – R – T-Roca uzupełnia ofertę bardzo popularnego SUV-a . Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI generuje maksymalną moc 221 kW/300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, które przekładają się na znakomite osiągi T-Roca R. Już można zamawiać najmocniejszą wersję kompaktowego SUV-a Volkswagena.  

T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 7-biegową przekładnię z dwoma sprzęgłami i w napęd na cztery koła 4MOTION. Osiągi T-Roca R są godne innych „erów”: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 4,8 sekundy, maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Sportowo zestrojone układy – zawieszenia i kierowniczy oraz układ hamulcowy z 17calowymi tarczami hamulcowymi z przodu zapewniają T-Rocowi R bardzo precyzyjne prowadzenie i dużą zwinność. T-Roc R kosztuje od 171.790 zł i już w podstawowej wersji ma bardzo bogate wyposażenie.

 

 

Sportowy styl T-Roca R podkreślają liczne detale na zewnątrz i w kabinie. Osłonę chłodnicy zdobi srebrna, wykonana z anodowanego aluminium listwa, która biegnie przez całą szerokość auta. Typowy dla wersji „R” jest przedni zderzak lakierowany w kolorze nadwozia. W jego zewnętrznych częściach zintegrowano pionowe światła do jazdy dziennej. W górnej części zderzaka z tyłu umieszczono atrapy wylotów powietrza, a u dołu – dyfuzor w kontrastowym kolorze.

 

Układ wydechowy z podwójnymi końcówkami po obydwu stronach auta  jest charakterystyczny dla modelu „R”. Za dopłatą T-Roca R można wyposażyć w układ wydechowy „R Performance”, z końcowymi tłumikami z tytanu. T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 18-calowe obręcze kół „Spielberg” wykonane z lekkich stopów. Opcjonalnie dostępne są także 19