Auto w Pracy

Slideshow Image

Zupełnie nowy, kompaktowy model w portfolio ŠKODY dostosowuje swoją moc i charakter do indywidualnych potrzeb kierowców. SCALA dostępna będzie w czterech wariantach silnikowych: trzech benzynowych i jednym wysokoprężnym. Dodatkowo auto może zostać wyposażone w nowy układ jezdny z niższym zawieszeniem i dwoma trybami pracy: Normal i Sport.

Podstawowa jednostka benzynowa w nowej ŠKODZIE SCALA to trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 70 kW (95 KM) występujący wyłącznie z pięciobiegową skrzynią manualną. Druga, mocniejsza wersja ma moc 85 kW (115 KM) i dostępna jest w wersji standardowej z sześciobiegową skrzynią manualną lub w wersji opcjonalnej z siedmiobiegową automatyczną skrzynią DSG. Najmocniejszy, czterocylindrowy silnik 1.5 TSI o mocy 110 kW (150 KM) dostępny jest również z sześciobiegową skrzynią manualną lub opcjonalną, siedmiobiegową skrzynią DSG. ŠKODA SCALA oferuje także silnik diesla 1.6 TDI o mocy 115 KM. Silnik legitymuje się maksymalnym momentem obrotowym w wysokości 250 Nm.

ŠKODA SCALA będzie dostępna także z nowym układem jezdnym, który posiada zawieszenie o 15 mm niższe od standardowego. W wersji ze sportowym zawieszeniem zastosowano dwustopniową regulację siły tłumienia amortyzatorów. Po przełączeniu z trybu Normal na Sport zawieszenie ulega usztywnieniu, umożliwia płynniejszą jazdę, zapewniając kierowcy jeszcze większe emocje z prowadzenia auta.