Nowy Peugeot 508 godnie zastępuje poprzedni flagowy model marki. Zupełnie nowa konstrukcja - niska i bardziej kompaktowa, nowa sylwetka – agresywna i muskularna oraz spektakularne wnętrze z nową wersją PEUGEOT i-Cockpit®. Intencją firmy było stworzenie dużego sedana zdolnego konkurować z najlepszymi, który wstrząsnąłby rynkiem. A w przypadku samochodów z segmentu D konkurencje stanowią pojazdy najlepszych światowych producentów.
Po sukcesie sprzedaży limitowanej serii First Edition, nowy Peugeot 508 jest dostępny w Polsce w pełnej gamie, składającej się z 4 wersji wyposażenia, oraz pięciu jednostek napędowych.
Podstawowa wersja otwierająca gamę to jednostka wysokoprężna BlueHDi o mocy 130 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active, która zawiera już bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (Pakiet Safety 5*), czujniki parkowania, 8” ekran dotykowy, tempomat, system bezkluczykowego uruchomienia auta. Cena: 123 900 PLN. Dodatkowo w wersji Active z silnikiem PureTech 180 KM EAT8 w standardzie występuje zawieszenie adaptacyjne Active Suspension Control.
Silnik PureTech 180 KM EAT8 to jednostka, która otwiera gamę silników benzynowych. Inżynierowie nie zdecydowali się na wprowadzenie do gamy modelu 508 podstawowego 3-cylindrowego silnika PureTech o mocy 130 KM, ze względu na brak potencjalnych klientów w tym segmencie aut, którzy chcieliby wybrać jednostkę o pojemności 1,2.
Dane techniczne znajdziesz tutaj
W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy co najmniej 220 KM.