Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

PEUGEOT zaprezentuje w Genewie nowego ambasadora marki. Jest to monumentalna rzeźba o długości 12,5 m i wysokości 4,8 m. Lew ucieleśnia dumę marki, płynącą z osiągnięcia wysokiego poziomu jakości, nieuznającego żadnych kompromisów. Dążenie to od zawsze było wpisane w DNA PEUGEOT.

Lew jest symbolem PEUGEOT od 160 lat. Znak został zastrzeżony w 1858 roku. Symbolizuje trzy zalety pił zębatych, które były wówczas najważniejszym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia.

Rzeźba, która zostanie zaprezentowana na tegorocznym salonie genewskim została stworzona przez projektantów PEUGEOT Design Lab.  Ich misją jest wykorzystywanie bogatego doświadczenia i know-how PEUGEOT w tworzeniu projektów przeznaczonych dla klientów spoza branży samochodowej.