Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Abonenci systemu Opel OnStar będą mogli korzystać z szerokiej oferty usług. Na przykład otwarcie poduszki powietrznej spowoduje automatyczne wysłanie wiadomości alarmowej do centrum Opel OnStar. Po otrzymaniu takiej wiadomości doradca skontaktuje się z kierowcą pojazdu w celu ustalenia, czy podróżujące nim osoby potrzebują pomocy, a w przypadku braku odpowiedzi na miejsce zdarzenia natychmiast zostaną wysłane służby ratunkowe. To tylko jedna z usług i funkcji systemu Opel OnStar. Za jego pośrednictwem kierowca i pasażerowie mogą nawiązać kontakt z całodobową, działającą przez 365 dni w roku pomocą drogową oraz korzystać z innych usług, wiedząc, że doradca odpowie w ich ojczystym języku. Ponadto dzięki systemowi Opel OnStar, KARL będzie wyposażony w punkt dostępowy Wi-Fi 4G LTE, do którego można podłączyć jednocześnie nawet 7 urządzeń.