Auto w Pracy

Slideshow Image

 

W fazie opracowywania nowego PEUGEOT Boxera, działania mające na celu zwiększenie trwałości i poprawę komfortu akustycznego skoncentrowały się szczególnie na:

  • wzmocnieniu konstrukcji nadwozia w celu zwiększenia jego sztywności;
  • przeprojektowaniu listwy wlotu powietrza pod przednią szybą
  • zastosowaniu nowych mechanizmów bocznych drzwi przesuwnych i wzmocnieniu drzwi tylnych;
  • zwiększeniu rozmiarów hamulców;
  • zmianie konstrukcji wsporników amortyzatorów;
  • zastosowaniu gamy silników 2.2 HDi ze zmodyfikowanym układem wtryskowym.

Nowoczesne elementy wyposażenia, stworzone z myślą o potrzebach firm

Oferta PEUGEOT Boxer obejmuje szeroki wybór elementów wyposażenia umożliwiających przekształcenie kabiny w prawdziwe mobilne biuro.

Funkcjonalne wnętrze wyposażono w szereg schowków oraz uchwyt na dokumenty i stolik do pisania wbudowany w składane oparcie środkowego fotela.

Nowa gama systemów audio, wyposażona w standardzie w zestaw głośnomówiący Bluetooth i  USB.

Unikalny w tym segmencie kolorowy, 5-calowy ekran dotykowy, dostępny w opcji, umożliwia obsługę wszystkich funkcji, takich jak streaming audio, odczyt SMS-ów oraz dostępny w opcji, wbudowany system nawigacji, jak również wyświetlanie obrazu z kamery cofania.

Pracownicy muszą mieć zapewnioną stałą łączność ze swoimi klientami, dlatego Nowy PEUGEOT Boxer zostanie w niedalekiej przyszłości wyposażony w opcji w stację dokującą do notebooka wraz z dedykowanym złączem.

Aby umożliwić każdemu użytkownikowi znalezienie wersji dostosowanej do jego specyficznych potrzeb, oferta nowego PEUGEOT Boxer została zbudowana w oparciu o pakiety opcji:

  • Pakiet „Budowlany” obejmuje podsilnikową płytę ochronną, CTI (inteligentną kontrolę trakcji) oraz HDC (kontrolę prędkości zjazdu), który ułatwi życie użytkownikom z branży budowlanej, zwłaszcza przy wjazdach i wyjazdach z placów budów;
  • Pakiet „Look” łączy reflektory przeciwmgielne, światła do jazdy dziennej z diodami LED, kołpaki kół - spełnia oczekiwania użytkowników, którzy chcą by ich narzędzie pracy wyróżniało się na tle innych, przyczyniając się do kształtowania korzystnego wizerunku firmy;
  • Pakiet „Komfort” składa się z amortyzowanego fotela kierowcy, automatycznej klimatyzacji, automatycznego włączania świateł mijania i wycieraczek oraz kierownicy obszytej skórą. Jest bardzo przydatny zarówno w mieście jak i na długich trasach i poprawia komfort pracy kierowcy;

Nowy PEUGEOT Boxer może być napędzany jednym z 6 silników Diesla najnowszej generacji z filtrem cząstek stałych FAP i zgodnych z normą Euro 5:

  • 2.2 l HDi FAP 110 o mocy 81 kW i momencie obrotowym  250 Nm przy 1750 obr/min. Ten 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik posiada żeliwny kadłub, aluminiową głowicę, 16 zaworów i dwa wałki rozrządu w głowicy. Odznacza się dobrą dynamiką i niewielkim zużyciem paliwa - dwiema cennymi atutami przy użytkowaniu w mieście;
  • 2.2 l HDi FAP 130 i 2.2 l HDi FAP 150, o mocy i momencie obrotowym wynoszącym odpowiednio 96 kW i 320 Nm przy 1800 obr/min oraz 110 kW i 350 Nm przy 1750 obr/min. W porównaniu do wersji o mocy 110 KM, wyróżniają się one odmiennym chłodzeniem tłoków i mapą wtrysków. Dzięki temu idealnie spełniają oczekiwania użytkowników, zarówno w mieście jak i na drodze, nawet na najdłuższych trasach. Te dwa silniki mogą być wyposażone w technologię Stop&Start;
  • 3.0 l HDi FAP 180 o mocy 130 kW i wyjątkowo wysokim jak na tę kategorię, sięgającym 400 Nm przy 1400 obr/min momencie obrotowym. Jego układ wtrysku typu Common Rail umożliwia regulację ciśnienia paliwa w granicach od 450 do 1800 barów w zależności od potrzeb. Technologia ta zapewnia wysokie osiągi niezbędne na dalekich, wielogodzinnych trasach oraz w przypadku dużych obciążeń.

W przypadku wersji L3H2 2.2 HDi 130, napędzany silnikami 2.2 HDi nowy PEUGEOT Boxer wyróżnia się obniżonym nawet o 1,3 l/100 km zużyciem paliwa, czyli niższą o 34 g/km emisją CO2 w porównaniu do poprzedniej generacji, umacniając już i tak bardzo korzystną pozycję modelu w tym segmencie pod względem zużycia paliwa.

Wprowadzenie technologii Stop & Start w silnikach 2.2 l HDi 130 i 150 pozwoliło obniżyć zużycie paliwa do jednego z najniższych poziomów w tym segmencie, pozwalając zaoszczędzić dodatkowe 0,5 l/100 km w cyklu miejskim, jak również obniżyć emisję  CO2 średnio o 5 g/km w cyklu mieszanym.

Oferta nowego PEUGEOT Boxer obejmuje rozbudowaną gamę modeli, umożliwiającą jego dostosowanie do każdego rodzaju użytkowania i każdego zawodu.

Na bazie 3 rozstawów osi (3 m, 3,45 m i 4,04 m) tworzone są wersje nieprzeszklonych i przeszklonych furgonów, dostępne w 4 długościach  (L1, L2, L3 i L4) i 3 wysokościach (H1, H2 i H3), dając łącznie 8 konfiguracji o objętości od 8 do 17 m3.

Nowy PEUGEOT Boxer jest również dostępny w szeregu innych wersji, wychodzących naprzeciw specyficznym potrzebom firm:

  • z przedłużoną, 7-miejscową kabiną, produkowaną wspólnie z firmą Durisotti;
  • platforma z pojedynczą, 3-miejscową lub podwójną, 7-miejscową kabiną;
  • wywrotki
  • pojazdy pod zabudowę, takie jak podwozia z pojedynczą lub podwójną kabiną, platformy z kabiną,

Nowa, przedłużona kabina ma zmieniony kształt szyb, zapewniający większe bezpieczeństwo, wyższy komfort dla pasażerów oraz możliwość zamontowania szyb otwieranych w wersjach L2H2 i L3H2.
Uzupełnieniem tej gamy są wersje kombi do przewozu osób (od 6 do 9-miejscowych).
Rekordowe możliwości załadunku

Pod względem możliwości załadunku nowy PEUGEOT Boxer nie pozostaje w tyle.
Dysponuje największą objętością użyteczną przy zaledwie 6,36 m długości, czyli o 50 cm do 1 m mniejszą od pojazdów konkurencji.

Dysponuje on również jedną z największych rozpiętości dopuszczalnej masy całkowitej, od 2,8 do 4 ton, z 6 różnymi wersjami:

  • Gama standardowa: 328 (2,8 tony) / 330 (3 tony) /333 (3,3 tony) / 335 (3,5 tony),
  • Gama wzmocniona: 435 (3,5 tony) / 440 (4 tony),

Gama ta zapewnia większą ładowność niż pojazdy z tylnym napędem, niekorzystnym ze względu na masę wału napędowego.

Nowy PEUGEOT Boxer wyróżnia się również łatwością załadunku dzięki:

  • rekordowej szerokości użytecznej, wynoszącej od 1,42 do 1,87 m między nadkolami;
  • nisko umieszczonemu progowi załadunku, od 403 do 602 mm;
  • kątowi otwarcia tylnych drzwi wynoszącemu 96°, dającemu się zwiększyć do 180° dzięki możliwości odpięcia ogranicznika, a w opcji nawet do 270°;
  • jednym lub dwóm bocznym drzwiom przesuwanym.

Próg załadunku może być obniżony o 60 do 70 mm, zależnie od rozstawu osi, dzięki tylnemu zawieszeniu pneumatycznemu. Umożliwia ono również utrzymywanie stałego położenia nadwozia niezależnie od stopnia obciążenia oraz zwiększa komfort jazdy. Sterowanie układem umieszczone jest na desce rozdzielczej, samochód wraca do standardowego ustawienia z chwilą przekroczenia prędkości 20 km/h.