1
Czy w czasach postępującej unifikacji, gdzie zaciera się granice pomiędzy segmentami pojazdów, gdzie coś co wygląda jak terenówka nie ma napędu na cztery koło, a duży bus ma silnik 1,0 litra, jest jeszcze miejsce na samochody niepraktyczne, za to dające radość z jazdy? Na szczęście, na złość ekonomom i eko-terorystom są jeszcze marki robiące coś dla fanów motoryzacji. Lotos jest jedną z tych niszowych marek i jak wskazują wyniki, przeżywa prawdziwy renesans. W zakończonym roku obrotowym, firma zanotowała 55% wzrost sprzedarzy.Jest to najlepszy wynik od roku 2008/2009
Wyniki sprzedaży, a zwłaszcza wzrost procentowy są imponujące. W Chinach (+ 186%), Francji (+ 177%) i Niemczech (+ 130%), Japonii (+ 103%) Sprzedaż w Wielkiej Brytanii wzrosła ponad dwukrotnie do 346 sztuk (+ 102%).
Sprzedaż poszczególnych modeli: Elise - wzrost o 80% (729 samochodów). Exige S wzrost o 52% (724 samochodów), Evora wzrost o 35% (562 samochodów). Wprowadzenie w sierpniu modelu Evora 400 powinno jeszcze bardziej poprawić wyniki sprzedaży.
2
3
1. Lotus Evora 400
2. Lotus Elise S 20th Anniversary
3. Lotus Exige S Club Racer