Od momentu debiutu w Europie sprzedano już 179 tys. egzemplarzy Dacii Spring. Sukces, ale najlepsze momenty Spring ma jeszcze przed sobą. Aby tak się stało Dacia stale udoskonala swój elektryczny model. Najnowsze zmiany obejmują min. modernizację płyty podłogowej i nowe mocniejsze silniki.
Centralna część platformy Dacii Spring została wzmocniona i wyposażona w nowy akumulator. Samochód został po raz pierwszy wyposażony w stabilizator poprzeczny, dostępny seryjnie we wszystkich wersjach. Poprawiło to stabilność samochodu na zakrętach, a nowe ustawienia amortyzatorów i sprężyn zawieszenia dodatkowo ją wzmocniły. Zastosowano również opływowe wzmocnienia podwozia i nowy spoiler co poprawia aerodynamikę.
Dwa nowe silniki 70 KM / 52 kW i 100 KM / 75 kW zastępują poprzednie jednostki 45 KM / 33 kW i 65 KM / 48 kW. Oferują większą moc i wyższy moment obrotowy przy prędkości od 80 do 120 km/h (do +20%). Dzięki temu Spring może bez problemów przemieszczać się poza miastem i naturalnie wtapiać się w ruch na drogach i autostradach oraz zapewnić większy komfort prowadzenia. Nowe silniki są połączone z zupełnie nowym akumulatorem o pojemności 24,3 kWh, wykorzystującym po raz pierwszy w pojeździe Grupy Renault technologię Lithium-Fer-Phosphate (LFP)
Samochody otrzymują też mocniejsze ładowarki pokładowe DC o mocy 40 kW.
Nowy silnik o mocy 70 KM jest dostępny w wersjach wyposażenia Essential i Expression, natomiast nowy silnik o mocy 100 KM – w wersji Spring Extreme.