Auto w Pracy

Slideshow Image

21 edycja największego krajowego sprawdzianu jakości obsługi w autoryzowanych salonach dealerskich zakończyła się sukcesem Dacii. Przetestowano łącznie 321 salonów 24 najpopularniejszych marek samochodów. Dacia może poszczycić się perfekcyjną organizacją salonów i znakomitymi ocenami podejścia do klientów.

Eksperci jako tajemniczy klienci odwiedzili 30% losowo wybranych autoryzowanych salonów każdej z marek uczestniczących w badaniu, poddając niezwykle szczegółowej analizie organizację salonu, jakość obsługi oraz możliwość szybkiego umówienia się na jazdę testową. Są to główne kategorie podlegające weryfikacji, ale swoje obserwacje i doświadczenia z wizyty audytorzy ujmują w protokole zawierającym ponad 70 punktów, w których oceniają kilkadziesiąt różnych parametrów. Dlatego uzyskanie najwyższej noty 100% nie jest łatwe, trzeba bowiem otrzymać ją w każdej z opiniowanych kategorii. Największy wpływ na finalną ocenę ma poziom obsługi klienta, eksperci zwracają w tej kategorii uwagę między innymi na przyjęcie klienta w salonie, rozmowę doradczą, prezentację samochodu, przygotowanie kompleksowej oferty czy zaplanowanie kolejnych kroków zmierzających do zakupu auta.

Testem objęto 238 salonów 16 marek popularnych i 83 salony 8 marek premium. Wśród marek popularnych najlepiej wypadła Dacia, uzyskując znakomity wskaźnik spełniania standardów na poziomie aż 91,2%. Jest to średnia z ocen otrzymanych przez wszystkie sprawdzone salony marki, których w tym roku przebadano 20.

W kategorii „Organizacja salonu” Dacia otrzymała ocenę najwyższą z możliwych – 100%, w kategorii „Obsługa klienta” – 90,5%, a „Jazda testowa” została oceniona na 92,4%. Na 20 sprawdzonych salonów Dacii 2 uzyskały maksymalną ocenę łączną 100%. Te salony to Jaszpol z Łodzi oraz Alcar z Olsztyna.

Ta nagroda jest dla nas ważna, ponieważ podkreśla przywiązanie do jakości obsługi i dbałość o najwyższe standardy naszej sieci. Dziękujemy naszym partnerom i ich zespołom – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Grupy Renault w Polsce i krajach bałtyckich.

Nagrody w tegorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów zostały wręczone podczas konferencji redakcji Auto Świat i firmy Minds & Roses Automotive. Zwycięską statuetkę dla Dacii odebrał Krzysztof Stępkowski, Zastępca Dyrektora Wykonawczego ds. sprzedaży samochodów.