Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Nowy PEUGEOT e-PARTNER, zaprojektowany na modułowej platformie EMP2 (Efficient Modular Platform) oferuje w 100% elektryczny silnik o maksymalnej mocy 100 kW i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, dostępnym od momentu rozruchu, który zapewnia natychmiastową reakcję na wciśnięcie pedału gazu, bez wibracji, hałasu, konieczności zmiany biegów, zapachu spalin i oczywiście bez emisji CO2.

PEUGEOT e-PARNTER oferuje dwie długości nadwozia – standard i long. Możemy zamówić nadwozie typu furgon (do 3 miejsc) lub furgon brygadowy (do 5 miejsc). Przestrzeń bagażowa wynosi do 4,4 m3.

Obie wersje (Standard i Long) są wyposażone w akumulator litowo-jonowy (18 ogniw) o pojemności 50 kWh, który umożliwia zasięg do 275 km (w trakcie homologacji), zgodnie z protokołem homologacyjnym WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) w zależności od wersji i stylu jazdy.

Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych, które spełniają wszystkie potrzeby i są dostosowane do różnych źródeł ładowania. W standardzie oferowana jest ładowarka prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW, a w opcji – prądu trzyfazowego o mocy 11 kW.

PEUGEOT e-PARNTER może pobierać prąd ze stacji szybkiego ładowania – układ chłodzenia akumulatora pozwala na zastosowanie ładowarek o mocy 100 kW i naładowanie do 80% pojemności w ciągu 30 minut.

 

Nowy PEUGEOT e-PARNTER oferuje trzy tryby jazdy wybierane specjalnym przełącznikiem:

•             Eco (60 kW, 190 Nm) – by zwiększyć zasięg i zapewnić płynną jazdę,

•             Normal (80 kW, 210 Nm) – optymalny tryb w codziennej eksploatacji,

•             Power (100 kW, 260 Nm) – zapewnia optymalne osiągi przy przewozie ciężkich ładunków.

W trybie POWER, osiąga prędkość do 130km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11,2 s.

Nowy PEUGEOT e-PARNER pojawi się w sprzedaży w Europie w drugiej połowie 2021 roku i będzie produkowany w Vigo w Hiszpanii.