Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

 

Corocznie od 2004 roku, jury złożone ze specjalistów z Klubu Reklamy i Komunikacji w Genewie przyznaje nagrodę marce samochodowej, która najlepiej aranżuje swoją przestrzeń wystawową i spełnia maksimum wymagań branych pod uwagę przez jurorów. 

W tym roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, podczas 16. edycji tego prestiżowego konkursu, nagroda Creativity Award za najlepszą przestrzeń wystawową przypadła stoisku „La Maison Citroën”. Członkowie jury byli przede wszystkim pod wrażeniem sposobu, w jaki marka połączyła bogatą historię Citroëna z wizją przyszłości, dbając jednocześnie o przyjazną atmosferę i wysoką jakość obsługi na stoisku. 

„La Maison Citroën” to spektakularne stoisko, na którym można poznać historię i przyszłość marki. Stoisko prezentuje połączenie wyjątkowego efektu wizualnego z komfortem, dynamiką prezentacji i technologiami cyfrowymi. Przestrzeń wyróżnia się niepowtarzalną architekturą, która oferuje kilka razy dziennie pokaz „Place to C”, a częściowo jest przekształcona w tor jazdy dla będącego cały czas w ruchu modelu Ami One Concept. Stoisko prowadzi odwiedzającego od teraźniejszości marki Citroën do jej przyszłości za sprawą „Le Comptoir Ami One”. Jest to przestrzeń z unikatowym cyfrowym symulatorem, który pokazuje jak może wyglądać automatyczny terminal, łatwy, intuicyjny w obsłudze                            i umożliwiający kompleksową obsługę klienta od prezentacji po dostawę samochodu.