Auto w Pracy

Slideshow Image

Dwie z genewskich premier - nowe Mitsubishi ASX i pickup L200 zostaną przedpremierowo zaprezentowane polskim miłośnikom motoryzacji już 28 marca podczas wystawy Poznań Motor Show 2019. Obydwa modele zadebiutują w polskich salonach sprzedaży już tej jesieni.

Mitsubishi ASX 2020 został poddany gruntowanym zmianom stylistycznym, które nadały mu charakterystycznych cech typowych dla najnowszych modeli marki. Zmiany widoczne są w przednim pasie z nowymi reflektorami, zderzakiem i chromowanym grillem, a z tyłu w konstrukcji ledowych lamp izderzaka. Wewnątrz znajdziemy nowy system multimedialny, który zyskał nowy 8-calowy wyświetlacz dotykowy i opcjonalną nawigację TomTom. Wkrótce zadebituje także aplikacja na smartfona umożliwiająca zdalny dostęp do wielu informacji o kondycji auta i jego obsłudze. Nowością jest benzynowy silnik z systemem zmiennych faz rozrządu o pojemności 2.0 litra, który wspólpracuje z automatyczną przekładnią CVT ze sportowym trybem pracy i 6 przełożeniami oraz z 5-biegową skrzynią manualną. Mitsubishi ASX 2020 będzie dostępne  z napędem na jedną lub dwie osie. 

 

Nowy model Mitsubishi L200,  który słynie z wytrzymałości i niezawodności, zaprojektowano zgodnie z filozofią „Engineered Beyond Tough”. Nowy model zwraca uwagę masywną stylistyką przedniej części nadwozia. Najnowsza generacja systemu napędu 4WD  zapewnia lepsze zdolności terenowe, między innymi dzięki z nowej funkcji Off-Road, która pozwoli na wybór jednego z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piasek) i Rock (kamienie). Nowy model oferuje również znaczące ulepszenia w zakresie komfortu i własności jezdnych i korzysta z zaawansowanych technologii bezpieczeństwa aktywnego.  Jednostka napędowa nowego to Mitsubishi L200 to nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią, zapewniający dynamiczne przyspieszenie i cichszą pracę całego układu napędowego. Silnik wykorzystuje wodny roztwór dodatku SCR AdBlue® *2 w procesie redukcji emisji tlenków azotu (NOx) z układu wydechowego i spełnia normy EURO 6d-TEMP.