Auto w Pracy

Slideshow Image

Najnowszy i największy model BMW X7 oferuje imponującą ilość miejsca, wysokiej klasy wnętrze i nowoczesne wyposażenie. 

Długość 5151 mm, szerokość 2000 mm, wysokość 1805 mm i rozstaw osi 3105 mm dają harmonijne proporcje i wyraźnie pozycjonują samochód na topie rodziny BMW X. Nowy stylistyka charakteryzująca się precyzyjnymi liniami i dużymi powierzchniami podkreśla dostojny wygląd. Wyrazisty przód z bardzo dużą atrapą chłodnicy BMW zapewnia klarowną prezencję. BMW X7 wyposażone jest standardowo w reflektory diodowe. Opcjonalne światła laserowe BMW o zasięgu do 600 m (światła drogowe) można rozpoznać po niebieskich elementach w kształcie x wewnątrz reflektorów. W widoku bocznym dominują duże powierzchnie szyb, duży prześwit i długa linia dachu. Poziome linie, płaskie lampy diodowe i dwuczęściowa klapa bagażnika tworzą nowoczesny wygląd tyłu.

Liczne chromowane elementy podkreślają luksusową elegancję BMW X7. Wyposażone jest standardowo w 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. Asortyment opcjonalnych obręczy kół obejmuje wersje 21- i 22-calowe.

Przestronność wnętrza podkreślają oferowane standardowo w nowym BMW X7 trzy rzędy siedzeń obejmujące łącznie siedem miejsc. W trzecim rzędzie pasażerowie mogą cieszyć się pełnym komfortem z podłokietnikami, uchwytami na napoje i gniazdami USB. Środkowy rząd może być wyposażony opcjonalnie w dwa indywidualne komfortowe fotele. Wszystkie siedzenia są regulowane elektrycznie. W razie potrzeby pojemność bagażnika można zwiększyć z 326 do 2120 l.

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje silnik benzynowy 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 250 kW / 340 KM w BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 195 kW / 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km),  oraz 294 kW / 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Wszystkie silniki oferowane są z 8-stopniową skrzynią Steptronic. Ich moc przenoszona jest na drogę przez inteligentny napęd na cztery koła BMW xDrive.

Adaptacyjny układ jezdny z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i pneumatycznym zawieszeniem obu osi wchodzi w zakres standardowego wyposażenia BMW X7. W zależności od sytuacji za pomocą przycisku lub BMW Display Key można zmienić wysokość zawieszenia o maks. 80 mm. Ponadto opcjonalne układy jezdne umożliwiają dodatkową optymalizację komfortu, zwinności i dzielności w terenie. Dodatkową zwinność i pewność prowadzenia zapewnia zintegrowany aktywny układ kierowniczy i system Executive Drive Pro z aktywną stabilizacją przechyłów bocznych. A oprócz tego we wszystkich modelach oprócz BMW X7 M50d dostępny będzie pakiet Offroad. Obejmuje on dodatkowy przycisk do wyboru czterech trybów jazdy – xSnow, xSand, xGravel i xRocks – aktywujących idealne ustawienia wysokości zawieszenia, układu xDrive, charakterystyki pedału gazu, sterownika skrzyni biegów oraz ingerencji układu dynamicznej kontroli stabilności DSC.

Dane techniczne