Auto w Pracy

Slideshow Image

Nowy model wzmacnia gamę Renault Sport i jest kontynuacją linii Trophy, która pojawiła się wraz z pierwszą generacją Megane R.S.  Nowe Renault MEGANE R.S. TROPHY jest także pierwszym modelem wyposażonym w nową wersję silnika 1.8 l turbo. Jego moc została zwiększona do 300 KM, a moment obrotowy do 420 Nm dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii. Dotyczy to zwłaszcza turbosprężarki i układu wydechowego. Nowy silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów lub ze skrzynią automatyczną EDC. W układzie jezdnym Nowego Renault MEGANE R.S. TROPHY zastosowano najnowsze innowacyjne rozwiązania Renault Sport, w tym system 4CONTROL z czterema kołami skrętnymi i amortyzatory  z hydraulicznymi odbojnikami przy sprężaniu. W standardzie jest również wyposażone w twardsze zawieszenie Cup, z samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsena®. Nowe Renault MEGANE R.S TROPHY ma przednie tarcze hamulcowe dwumateriałowe, a także specjalne aluminiowe 19’’ obręcze kół o zmniejszonej masie, oferowane tylko w tej wersji, i dopasowane do nich wyczynowe opony Bridgestone.

Dla amatorów mocniejszych doznań z jazdy może być również wyposażone w nowej generacji sportowe siedzenia przednie Recaro pokryte Alcantarą®. Wersja Trophy to doskonała propozycja dla koneserów poszukujących wyjątkowego samochodu, którym można również jeździć na co dzień i cieszyć się wszystkimi atutami Megane R.S.