Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

C5 Aircross ma zwracać na siebie uwagę już od pierwszego spojrzenia. Mocne, muskularne, ale nieagresywne nadwozie długości 4,5 m, zaznacza swoją odmienność w świecie SUV-ów dzięki płynnym liniom, podkreślonym przez mocne wizualnie akcenty, takie jak panele Airbump®, duże koła o średnicy 720 mm, prześwit 230 mm i charakterystyczne relingi dachowe.

Wnętrze daje poczucie bezpieczeństwa i przestrzeni za sprawą poziomych linii dominujących na desce rozdzielczej, głęboko profilowanych foteli, które zapewniają wysoką pozycję jazdy, a także szerokiej środkowej konsoli i zastosowanych ciepłych materiałów. C5 Aircross, podobnie jak inne najnowsze modele Citroëna, oferuje 30 kombinacji personalizacji nadwozia dzięki siedmiu kolorom lakieru, ofercie dwukolorowego nadwozia z czarnym dachem i trzem pakietom kolorystycznym z kolorowymi wstawkami w przednim zderzaku, w panelach Airbump® w dolnej części przednich drzwi i pod relingami dachowymi. Model oferuje również pięć wariantów wykończenia wnętrza, łączących jasne, ciepłe materiały i kolory w modnym i atrakcyjnym stylu „casual chic”.

 

Nowy SUV C5 Aircross jest  wszechstronnym i komfortowym pojazdem. Samochód z zawieszeniem z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi® i fotelami Advanced Comfort oferuje niezwykły poziom komfortu, typowy dla marki Citroën. Wyróżnia się również wyjątkowymi możliwościami zmiany aranżacji wnętrza dzięki trzem przesuwanym, składanym i odchylanym siedzeniom z tyłu oraz – największemu w tej klasie samochodów – bagażnikowi o pojemności od 580 do 720 l. Ten nowoczesny i zaawansowany technologicznie model wyposażony jest w 20 systemów wspomagania prowadzenia, w tym Highway Driver Assist, system umożliwiający jazdę autonomiczną poziomu 2. czy też Grip Control z funkcją Hill Descent Assist, do jazdy po bezdrożach. Samochód wyposażono także w sześć technologii łączności, w tym bezprzewodowe ładowanie smartfonów. Nowy SUV C5 Aircross, produkowany we Francji w zakładzie w Rennes – La Janais, będzie wprowadzony na rynek europejski i na rynki światowe pod koniec 2018 r. Pod koniec 2019 r. będzie pierwszym modelem marki Citroën z napędem Plug-in Hybrid PHEV.