Auto w Pracy

Slideshow Image

 

400 tysięcy sprzedanych pojazdów i trzy tytuły Mistrza Świata Konstruktorów FIA WTCC to nie byle jakie osiągnięcia na koncie C- Elysée.  Teraz przyszła kolej na kolejną odsłonę tego małego sedana.  Pierwsze zmiany widoczne są od razu.  Nowa osłona chłodnicy z chromowanym logo płynnie przechodzi w linię reflektorów.

Zachowanie ciągłości pomiędzy grilem a reflektorami optycznie poszerza nadwozie. Wrażenie to zostało wzmocnione nowymi, poziomymi wlotami powietrza w dolnej części zderzaka oraz nową obudową świateł przeciwmgielnych. Nowy, charakterystyczny układ świateł z modułami LED umieszczonymi nad światłami przeciwmgielnymi doskonale podkreśla styl  nowego przodu. Tylne światła z efektem 3D nowego C-Elysée mają układ charakterystyczny dla marki Citroën. One również powiększają optycznie pojazd i dodają mu elegancji. Z boku uwagę przyciągają koła o średnicy 16”, proponowane w dwóch wersjach: obręcze stalowe z dwukolorowymi kołpakami z efektem „3D”, bądź też diamentowane obręcze ze stopu metali lekkich „San Diego”. Ich rysunek dodaje dynamiki i zwiększa kontrast sylwetki, a jednocześnie harmonizuje z nową stylistyką przodu pojazdu. Wprowadzone zostały dwa nowe kolory nadwozia: Lazuli Blue zastępujący kolor Bleu Teles, oraz Gris Acier, który zastąpi Gris Aluminium.

Deska rozdzielcza wewnątrz wykończona została listwą dekoracyjną po stronie pasażera. Jej wygląd zależy od poziomu wykończenia. Wszystkie materiały zostały dobrane w funkcji solidności i łatwości utrzymania. Kształt deski rozdzielczej został zmieniony, aby kierować wzrok na 7'' dotykowy tablet.

Kompaktowy sedan zaskakuje ilością miejsca, oferuje na tylnych siedzeniach przestrzeń godną pojazdów o większych gabarytach oraz duży bagażnik o pojemności 506 l.

Konfiguracja Nowego  C-Elysée będzie uwzględniać specyfikę różnych regionów świata, w których będzie sprzedawany. Gama silników benzynowych złożona będzie z jednostek 1.2 PureTech 82 z manualną skrzynią biegów lub 1.6 VTi 115 z manualną lub z 6-stopniową automatyczną przekładnią najnowszej generacji (EAT6). Wersje z silnikiem wysokoprężnym będą proponowane z silnikami 1.6 HDi 92 lub 1.6 BlueHDi 100.

Sprzedaż nowego C-Elysée, produkowanego w Vigo w Hiszpanii, zostanie uruchomiona w pierwszym kwartale 2017 roku. Podobne zmiany zostaną wprowadzone w wersji na rynek chiński produkowanej obecnie w Wuhan. Pojawi się ona w sprzedaży również w pierwszym kwartale 2017 roku.