Auto w Pracy

Slideshow Image

 

Szósta generacja luksusowej limuzyny BMW serii 7 to jeszcze więcej zaawansowanej technologii i luksusu. Limuzyna jest dostępna w dwóch wersjach nadwozia ( ze standardowym i powiększonym rozstawem osi ) .  Oprócz sportowego pakietu M Sport, w ofercie są również designerskie Pure Excellence oraz luksusowe BMW Individual Design Composition.
Napęd to  nowe rzędowe silniki 6-cylindrowe (benzynowe i wysokoprężne), oraz udoskonalony silnik V8. Opcjonalnie  napęd na wszystkie koła xDrive.

Do palety dodano model BMW 740e – hybrydę typu plug-in z silnikiem benzynowym i elektrycznym powstałym w technologii BMW eDrive z palety BMW i; łączna moc systemowa: 240 kW/326 KM, emisja CO2 wg norm UE: 49 g/km

Siła napędowa przenoszona jest za pośrednictwem 8-stopniowej automatycznej skrzyni biegów Steptronic
Komfortem  jazdy zapewnia  pneumatyczne resorowanie z automatycznym samopoziomowaniem obu osi oraz dynamiczna kontrola amortyzatorów DDC w standardzie. W nowym BMW serii 7 debiutuje także dodatkowy system kontroli układu jezdnego Executive Drive Pro: wychylenia karoserii podczas dynamicznej jazdy po zakrętach zostają zredukowane dzięki elektromechanicznym stabilizatorom; w nastawach amortyzatorów system bierze pod uwagę niedoskonałości podłoża.
Opcjonalny zamówić można system czterech kół skrętnych Integral Active Steering dostępny teraz również w połączeniu z napędem na cztery koła BMW xDrive.


Standardowo montowane są w pełni diodowe lampy główne LED; po raz pierwszy od czasu debiutu w BMW i8 dostępne jako opcja laserowe lampy główne z systemem przeciwoślepieniowym BMW Selective Beam o zasięgu 600 m.
Kolejnymi  nowościami w BMW 7 są:                                                                                                                                                                                                                                    - panoramiczny szklany dach Sky Lounge z unikatowym w skali świata systemem zmiany zabarwienia (6 możliwych kolorów).
- Ambientowe oświetlenie kabiny ze świetlnym kobiercem Welcome Light Carpet na podłożu przed drzwiami samochodu; specjalne wzorce świetlne można zamówić dla tylnej części kabiny w wersji auta z długim rozstawem osi; dostępny także pakiet Ambient Air (system zapachowy).
- kontroli gestami: czujnik 3D pozwala na intuicyjne i łatwe sterowanie systemem infotainment z wykorzystaniem predefiniowanych ruchów dłoni.
- zdalne sterowanie parkowaniem z wykorzystaniem BMW Display Key.
- nowy wyświetlacz przezierny BMW Head-Up Display z powierzchnią projekcji większą o 75% na przedniej szybie
- system kamer Surround View z równoległym wyświetlaczem Top View oraz widokiem 3D na wyświetlaczu kontrolnym, indywidualnie wybieralne perspektywy i boczny widok panoramiczny dla sprawdzania sytuacji drogowej obok samochodu (przód i tył).



Warianty modelowe:

- BMW 750i xDrive (750Li xDrive): silnik benzynowy V8 z technologią BMW TwinPower Turbo, pojemność 4395 cm3, moc maksymalna 330 kW/450 KM/5500-6000 obr./min, maksymalny moment obrotowy 650 Nm/1800-4500 obr./min, przyspieszenie 0-100 km/h 4,4 s (4,5 s), prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 8,3-8,1 l/100 km (8,5-8,3), emisja CO2 194-189 (197-192) g/km, norma czystości spalin Euro 6.
- BMW 740i (BMW 740Li): rzędowy, 6-cylindrowy silnik benzynowy z technologią BMW TwinPower Turbo, pojemność 2998 cm3, moc maksymalna 240 kW/326 KM/5500-6500 obr./min, maksymalny moment obrotowy 450 Nm/1380-5000 obr./min, przyspieszenie 0-100 km/h 5,5 s (5,6 s), prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 7,0-6,6 l/100 km (7,0-6,6), emisja CO2 164-154 g/km (164-154), norma czystości spalin Euro 6.
- BMW 730d (BMW 730Ld): rzędowy, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny z technologią BMW TwinPower Turbo, pojemność 2993 cm3, moc maksymalna 195 kW/265 KM/4000 obr./min, maksymalny moment obrotowy 620 Nm/2000-2500 obr./min, przyspieszenie 0-100 km/h 6,1 s (6,2), prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 4,9-4,5 l/100 km (5,0-4,6), emisja CO2 129-119 g/km (132-122), norma czystości spalin Euro 6.
- BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive): rzędowy, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny z technologią BMW TwinPower Turbo, pojemność 2993 cm3, moc maksymalna 195 kW/265 KM/4000 obr./min, maksymalny moment obrotowy 620 Nm/2000-2500 obr./min, przyspieszenie 0-100 km/h 5,8 s (5,9), prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 5,2-4,8 l/100 km (5,2-4,8), emisja CO2 137-127 g/km (137-127), norma czystości spalin Euro 6.
- BMW 740e (BMW 740Le, BMW 740Le xDrive): rzędowy 4-cylindrowy silnik benzynowy z technologią BMW TwinPower Turbo, pojemność 1997 cm3, moc maksymalna 190 kW/258 KM/5000-6500 obr./min, maksymalny moment obrotowy 400 Nm/1250-4800 obr./min, technologia BMW eDrive z synchronicznym silnikiem elektrycznym – moc maksymalna 70 kW/95 KM, maksymalny moment obrotowy 250 Nm, litowo-jonowe akumulatory wysokoprądowe, łączna moc systemowa 240 kW/326 KM, przyspieszenie 0-100 km/h 5,6 s (740Le: 5,7, 740Le xDrive: 5,5 s), prędkość maksymalna 240 km/h (na silniku elektrycznym do elektronicznie ograniczona 120 km/h), średnie spalanie 2,1 l/100 km (2,1/2,3), 12,5 kWh/100 km (12,5/13,0), emisja CO2 49 g/km (49/53), norma czystości spalin Euro 6.

Więcej o BMW