Auto w Pracy

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

 

1

Czy w czasach postępującej unifikacji, gdzie zaciera się granice pomiędzy segmentami pojazdów, gdzie coś co wygląda jak terenówka nie ma napędu na cztery koło, a duży bus ma silnik 1,0 litra, jest jeszcze miejsce na samochody niepraktyczne, za to dające radość z jazdy?  Na szczęście, na złość ekonomom i eko-terorystom  są jeszcze marki robiące coś dla fanów motoryzacji.  Lotos jest jedną z tych niszowych marek i jak wskazują wyniki, przeżywa prawdziwy renesans. W zakończonym roku obrotowym, firma zanotowała 55% wzrost sprzedarzy.Jest to najlepszy wynik od roku 2008/2009
Wyniki sprzedaży, a zwłaszcza wzrost procentowy  są imponujące. W Chinach (+ 186%), Francji (+ 177%) i Niemczech (+ 130%), Japonii (+ 103%)  Sprzedaż w Wielkiej Brytanii wzrosła ponad dwukrotnie do 346 sztuk (+ 102%).
Sprzedaż poszczególnych modeli: Elise - wzrost o  80%  (729 samochodów).  Exige S  wzrost o  52% (724 samochodów),  Evora wzrost o 35%  (562 samochodów).  Wprowadzenie w sierpniu modelu Evora 400  powinno jeszcze bardziej poprawić wyniki sprzedaży.

2

3

 

1. Lotus Evora 400

2. Lotus Elise S 20th Anniversary

3. Lotus Exige S Club Racer