Auto w Pracy

Slideshow Image

 

Firma Alfa Romeo zaprezentowała nowy model Giulia, a wraz z nim odświeżone logo marki.

Nowa Giulia została zaprojektowany przede wszystkim z uwzględnieniem wymagań kierowcy oraz emocji, jakich doświadcza za kierownicą. W Alfie Romeo kryje się to pod hasłem „meccanica delle emozioni" (mechanika emocji).


Nic więc dziwnego, że w gamie jednostek napędowych znalazła się opracowana przez techników Ferrari sześciocylindrowa konstrukcja benzynowa, która rozwija moc  510 KM. Giulia z tym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy. Sportowe osiągi to również zasługa bezpośredniego układu kierowniczego, natychmiastowej reakcji na pedał przyspieszenia oraz skutecznego układu hamulcowego. Do cech tych należy dodać również wybór napędu tylnego lub 4x4.

Ponadto, nowa Alfa Romeo wyróżnia się idealnym rozłożeniem masy na osie w proporcji 50/50, a także sportowym zawieszeniem, obejmującym rozwiązanie wielowahaczowe typu Multilink na osi tylnej oraz niezależne dwuwahaczowe zawieszenie osi przedniej. Nowością w modelu Giulia jest aktywny przedni spoiler Active Aero Splitter, który zarządza dociskiem aerodynamicznym, zapewniając w ten sposób lepsze osiągi i przyczepność, nawet przy dużych prędkościach.



Nowa Alfa Romeo oferuje również unowocześniony selektor Alfa DNA, który modyfikuje właściwości jezdne samochodu w oparciu o cztery tryby: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (tryb wydajności energetycznej, który po raz pierwszy został zastosowany w Alfie Romeo) i oczywiści Racing (w wersjach o wysokich osiągach).

Wraz z Alfą Romeo Giulia debiutuje nowe logo tej marki, firmowane przez Robilant Associati. Na zewnątrz znaczek został odnowiony i zmodernizowany, przy czym nie tknięto kształtu i cech charakterystycznych, które czynią z niego symbol rozpoznawalny na całym świecie.