|
1,4 LITRA MULTIAIR2 TURBO Z STOP&START |
1,4 LITRA MULTIAIR2 TURBO Z STOP&START |
1.6 LITRA E. TORQ |
SILNIK |
czterocylindrowy, chłodzony cieczą, z turbodoładowaniem
|
czterocylindrowy, chłodzony cieczą, z turbodoładowaniem
|
czterocylindrowy, 16-zaworowy |
Pojemność silnika (cm3) |
1368 |
1368 |
1598 |
Moc maks. KM przy obr/min |
140 / 5 500 |
170 / 5 500 |
110/5500 |
Maks. moment obrotowy Nm przy obr/min |
230 /1 750 |
250 / 2 500 o |
152/4500 |
Napęd |
4x2 i 4x4 |
4x4 |
4x2 |
Maksymalna prędkość (km/h) |
181 |
196 |
178 |
Przyspieszenie 0-100 km/h sek. |
11 |
8,8 |
11,8 |
Zużycie paliwa - Dyr. WE 1999/100 (l/100 km) |
|
|
|
cykl miejski |
7,5 |
8,8 |
7,8 |
cykl pozamiejski |
5,0 |
4,8 |
5,0 |
cykl mieszany |
5,9 |
6,9 |
6,0 |
Pojemność zbiornika paliwa (|) |
48 |
48 |
48 |
|
1,6 LITRA MULTIJET II TURBODIESEL Z STOP&ST |
2.0 LITRY MULTIJET II TURBODIESEL |
2,4 -LITRA MULTIAIR2 TIGERSHAR |
SILNIK cylindry |
4 |
4 |
czterocylindrowy, 16-zaworowy MultiA ir |
Pojemność silnika (cm3) |
1598 |
1956 |
2360 |
Moc maks. KW(KM) przy obr/min |
120/3750 |
140(170)/3750 |
185 /6400 |
Maks. moment obrotowy Nm przy obr/min |
320/1750 |
350/1750 |
232/4800 |
Napęd |
4x2 |
4x2, 4x4 |
4x2 i 4x4 |
Maksymalna prędkość (km/h) |
178 |
182 / 196 |
ND |
Przyspieszenie 0-100 km/h sek. |
10,2 |
10,2 / 8,9 |
ND |
Zużycie paliwa - Dyr. WE 1999/100 (l/100 km) |
|
|
|
cykl miejski |
5,5 |
6,7 / 6,9 |
ND |
cykl pozamiejski |
4,0 |
5,1 |
ND |
cykl mieszany |
4,6 |
5,7 / 5,8 |
|
Pojemność zbiornika paliwa (|) |
48 |
48 |
48 |
Wymiary |
|
Długość/szerokość/wysokość (mm) |
4236/1805/1667 |
Rozstaw osi (mm) |
2570 |
Pojemność bagażnika VDA (dm3)/ |
351 |
ze złożonymi fotelami tylnymi |
1297 |